در هر صورت مشکلی که این افراد مطرح کردند و پیگیر هستند خاص استان کرمان نیست مشکل 20 -30 هزار نفر در سطح کشور است ، علت اینکه این افراد برنمی‌گردند چند نفری هستند در رأس آنها که اجازه نمی دهند بقیه برگردنند.
کد خبر: ۷۵۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 04 June 2019

به گزارش تابناک کرمان، مهندس سید رهام حسینی مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمان در خصوص تعدادی از کارکنان شرکت که اعلام می شود اخراج شده اند گفت: تعدادی از این عزیزان با ما جلسه ای گذاشتند صحبت کردیم در هر صورت توافق کردیم که بروند سرکار که فردای آن روز هم مشغول شدند . ولی تعداد 34 نفر از این افراد علی رغم اینکه بیش از چندین مرتبه دعوت کردیم تا مشکل و حل و فصل شود اما نیامدند .

وی گفت: در هر صورت مشکلی که این افراد مطرح کردند و پیگیر هستند خاص استان کرمان نیست مشکل 20 -30 هزار نفر در سطح کشور است ، علت اینکه این افراد برنمی‌گردند چند نفری هستند در رأس آنها که اجازه نمی دهند بقیه برگردنند.

وی افزود: وقتی دادگاه کیفری ، حقوقی و دیوان محاسبات رفتند نتیجه نگرفتند چرا تعلل می‌کنند در هر صورت الان در اداره مخابرات باز است و می‌توانند به اشتغال خود ادامه دهند .

آقای مهندس حسینی افزود: خود آقای وزیر مهندس صدری به من تأکید کردند بحث مشکل نیروی انسانی استان را به طور جد پیگیری کنیم تا رفع شود و من از روزی آمدم اینجا بیشترین انرژی‌ام را گذاشتم روی نیروی انسانی همکاران و هم این افراد که مشکل داشتند . اما متأسفانه این افراد حاضر به مذاکره حضوری نیستند تا مشکلشان رفع شود روی حرف خود ایستادند که نمی‌آیند تا به حقمان برسیم در این بین بعضی از افراد واقعاً شرایط زندگی سختی دارند به این کار احتیاج دارند تعدادی هستند که در چند جا کار دارند نیازی هم ندارند جلوی این افراد را گرفتند و نمی‌گذارند سرکار برگردند. این افراد همین فردا هم بیایند شروع به کار کنند ما درخدمتشان هستیم.

سوال خبرنگار هفتواد: بعضی افراد ذکر شده علت برنگشتن به شرکت مخابرات را تغییر محل جغرافیایی از مرکز استان به شهرستانها عنوان کرده‌اند پاسخ شما چیست ؟
مهندس سید رهام حسینی در پاسخ به این سوال گفت: اصلاً تغییر جغرافیایی محل خدمت نداریم هر شخص در همان محلی که خدمت می کرده الان هم در همان محل به کار گیری می‌شود .
خبرنگار هفتواد: محمد حسنی سعدی
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار