باید توجه داشته باشیم فضای مجازی هیچگاه محیط امن و مطمئنی برای طرح دوستی، ارتباطات مجازی و رد و بدل اطلاعات خصوصی نیست و بی توجهی به این مسئله، زمینه ساز سوءاستفاده افراد فرصت طلب می شود.
کد خبر: ۷۵۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 05 June 2019

به گزارش تابناک کرمان، فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: خانمی که از طریق سایت های همسریابی با فردی ساکن یکی از استانهای مرکزی کشور آشنا شده و با وی ازدواج کرده بود به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت این شخص که به یک باره ناپدید شده بود، پس از چند روز با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز درخواست مبالغ قابل توجهی وجه از وی داشته و تهدید کرده که در صورت عدم پرداخت مبالغ موردنظر، کلیه اطلاعات خصوصی این خانم را در اینترنت منتشر خواهد کرد.

سرهنگ نجفی افزود: در این رابطه با انجام‌ اقدامات تخصصی پلیس فتا و پیگیری‌های بعدی، این فرد بلافاصله پس از ورود به شهر بم دستگیر شد و ضمن اطلاع به این خانم، پرونده‌ای برای جرم وی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به وقوع موارد مشابهی در این زمینه یادآور شد: باید توجه داشته باشیم فضای مجازی هیچگاه محیط امن و مطمئنی برای طرح دوستی، ارتباطات مجازی و رد و بدل اطلاعات خصوصی نیست و بی توجهی به این مسئله، زمینه ساز سوءاستفاده افراد فرصت طلب می شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار