دادرس دادگاه عمومی بخش ساردوئیه جیرفت از وقوع یک فقره قتل در این بخش خبر داد و گفت: «در این حادثه یک جوان ۲۵ ساله اهل شهرستان رابر به دلیل اختلافات شخصی توسط همشهری خود در بخش ساردوئیه جیرفت به قتل رسید».
کد خبر: ۷۵۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ 05 June 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایرنا، ایمان محمدی افزود: «گزارش یک مورد قتل در بخش ساردوئیه جیرفت را دریافت کردیم و بلافاصله تیم قضایی در محل حادثه حاضر و صحنه قتل بررسی شد».

وی ادامه داد: «پس از بررسی مشخص شد که قتل در پنج کیلومتری ساردوئیه، توسط یک فقره اسلحه شکاری دو لول رخ داده است».
محمدی با بیان این‌که قاتلان پس از تیراندازی متواری شدند، اظهار کرد: «در این ماجرا یک جوان ۲۵ ساله از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد».
دادرس دادگاه ساردوئیه با اشاره به تحقیقات تکمیلی این قتل، گفت: «مقتول ساعت ۱۳ بعد از ظهر از شهرستان کهنوج به قصد شهرستان رابر از خانه خارج می‌شود که در محور دلفارد یک پژو ۴۰۵ خودروی مقتول را تعقیب می‌کند و در منطقه‌ی پلپیران قاتل با خودروی سواری پراید کنار ماشین مقتول اقدام به تیراندازی می‌کند».
وی ادامه داد: «پس از تیراندازی، خودروی قاتل از جاده منحرف می‌شود و سرنشین خودرو متواری و ضارب نیز به سمت جیرفت متواری می‌شود».
دادرس پرونده اظهار کرد: «دستگاه قضایی با سرنخ‌هایی که به دست آورده، پیگیر دستگیری قاتل است».
محمدی با بیان این‌که قاتل و مقتول اهل شهرستان رابر هستند، افزود: «طبق تحقیقات نخستین علت این قتل اختلافات شخصی گزارش شده است».
دادرس دادگاه عمومی بخش ساردوئیه جیرفت همچنین از دستگیری یک سارق مسلح در این منطقه خبر داد و گفت: «این سارق با همکاری پاسگاه ساردویه دستگیر و تحویل پلیس آگاهی بندرعباس داده شد».
وی بیان کرد: «این سارق از شعبه یازدهم بازپرسی استان هرمزگان به جرم دو فقره سرقت مسلحانه‌ی خودرو تحت تعقیب بود که با تلاش نیروهای انتظامی دستگیر و با قرار بازداشت موقت به حوزه قضایی بندرعباس تحویل داده شد».
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار