در دیدار وزیر کار و نماینده مردم کرمان و راور مطرح شد:
پرفسور زاهدی با انتقاد شدید از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد در خصوص وضعیت درمانی و خدمات بیمه ای این افراد اظهار ناخرسندی کرد.
کد خبر: ۷۵۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ 11 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمان، زاهدی از شریعتمداری خواست جهت جلوگیری از تضییع حق بازنشستگان برای پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق از سال 1391 تاکنون اقدامات لازم را بعمل آورند و نسبت به عدم همطرازی حقوق و مزایای بازنشستگان و شاغلان ذوب آهن گلایه شدید داشت و از وزیر کار درخواست نمودند هیأت کارشناسی جهت بررسی این موضوع تعیین نمایند تا حقی از این عزیزان تضییع نگردد.

دکتر شریعتمداری وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی با تقدیر از تلاشهای دکتر زاهدی جهت پیگیری مشکلات بازنشستگان فولاد و ذوب آهن، دستورات اقدامات لازم جهت رفع مشکلات را در دستور کار قرار دادند و مقرر گردید طی چند روز آینده مشکلات بیمه‌ای بازنشستگان مرتفع گردد و شرکت پشتیبانی خدمات بیمه‌ای (بیمه گذار) معتبر و توانمندی جایگزین بیمه‌گذار گردد و در جهت ارتقاء مناسب و پوشش خدمات درمانی و بیمارستانی اقدامات لازم را بعمل آورند.
همچنین براساس در خواست دکتر زاهدی و دستور وزیر محترم کار طی چند روز آتی معاون معاون محترم وزیر و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به کرمان سفر داشته و در جهت بررسی میدانی مشکلات بازنشستگان نشست‌هایی با کارکنان و همچنین بازنشستگان جلساتی تشکیل گردد.
همچنین مقرر گردید پس از نشست‌های معاون وزیر و مدیرعامل صندوق بازنشستگی در کرمان در تیرماه وزیر محترم کار جهت جمع‌بندی نهایی به کرمان سفری داشته باشند.
قابل توجه است در این دیدار اعلام شد که با پیگیری های صورت گرفته و با سرمایه‌گذاری یکصد میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی فولاد دو معدن ذغال سنگ در کرمان آماده بهره‌برداری گردیدند و در تیرماه سال جاری با حضور وزیر آغاز به کار نمایند.

پیگیری مشکلات کارکنان و بازنشستگان ذوب آهن، ذغالسنگ و فولاد/ افتتاح دو معدن در حوزه کرمان و راور
پیگیری مشکلات کارکنان و بازنشستگان ذوب آهن، ذغالسنگ و فولاد/ افتتاح دو معدن در حوزه کرمان و راور

لازم به ذکر است با آغاز بهره برداری از معادن نامبرده چهارصد نفر بصورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار