کد خبر: ۷۵۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 09 June 2019

سیدمحمد واعظی نژاد به عنوان مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان معرفی شد.

به گزارش تابناک کرمان، آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان صبح امروز با حضور ورناصری معاون سازمان نوسازی مدارس کشور، جمعی از مسئولان استان کرمان و تعدادی از خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

در این آئین احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه اداره نوسازی مدارس نقش مهمی در توسعه آموزش دارد اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز در استان همکاری خوبی با نوسازی مدارس دارند و تکریم خیرین مدرسهساز همیشه مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش استان بوده است.
وی اشاره به اینکه اجرای سند تحول بنیادین اولویت اصلی ما در آموزش و پرورش کرمان است گفت: یکی از نیازهای ما در اجرای سند تحول بنیادین وجود فضای مجازی مناسب و با کیفیت است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه فضای آموزشی مناسب و بانشاط می‌تواند نقش موثری در سوادآموزی داشته باشد افزود: باید تجهیزات آموزشی مدارس استان به‌روز شود.
وی با عنوان اینکه نه راهکار سند تحول بنیادین به صورت مستقیم به فضای آموزشی مناسب ارتباط دارند گفت: در دوره جدید سازمان نوسازی مدارس کشور اتفاقات خوبی افتاده و امیدواریم این روند در احداث فضای آموزشی کیفی و مدرن ادامه‌دار باشد.
اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه احداث مجتمع‌های بزرگ در مراکز شهرستان‌ها و دهستان‌ها اقدام خوبی بوده است افزود: خوشبختانه پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش استان در حوزه آموزش و پرورش فعال شده‌اند.
وی با بیان اینکه مکان‌یابی مجتمع‌های آموزشی باید مناسب باشد تا از این فضاها استفاده بهینه شود گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته مدارسی در بعضی نقاط ساخته شده که امروز بلااستفاده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار