کد خبر: ۷۵۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰ 29 June 2019

رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امید بی‌اندازه دولت به برجام باعث ازدست رفتن بازارهای نفتی ایران بود گفت: قطع امید واهی به غرب و به‌کارگیری مدیران پاکدست و جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمدمهدی زاهدی امشب در جمع مردم چترود در مسجد الله این شهر با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق‌(ع) اظهار داشت: دشمنان اسلام طی سالها تلاش کردند تا حکومت شیعی تشکیل نشود و امامان معصوم(ع)  را به روش‌های مختلف به شهادت رساندند.

قطع امید واهی به غرب و به‌کارگیری مدیران جهادی راه برون رفت از مشکلات است

وی با اشاره به اینکه دلیل اصلی دشمنی با نظام اسلامی وجود حکومت اسلامی مبتنی بر تفکر شیعی است افزود: انرژی هسته‌ای و برجام بهانه‌ای بیش نیست و دشمن نمی‌خواهد تفکر شیعه در دنیا گسترده شود.
رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به مدد اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خاری بر چشم دشمنان اسلام شده است خاطر‌نشان کرد: مبارزه با ظلم و احقاق حقوق مظلومان سیره اهل بیت(ع) بوده و نظام اسلامی ایران نیز همین تفکر را دنبال می‌کند.
وی با انتقاد از رویکرد اروپا در برجام و عدم اجرای تعهدات خود در قالب برجام گفت: اروپا یکسال مسئولان ما را بازی داد و امید بی‌اندازه دولت به برجام باعث ازدست رفتن بازارهای نفتی ایران بود.
زاهدی با اشاه به اینکه در هیچ کجای دنیا تحریم دارو و غذا قابلیت اجرا ندارد افزود: اینکه اروپایی‌ها مدعی شدند در قالب اینستکس تحریم دارو وغذا برداشته می‌شود، فریبکارانه است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام در شرایط کنونی کمترین تاثیر و کارآمدی را برای کشور ما ندارد تاکید کرد: قطع امید واهی به غرب و به‌کارگیری مدیران پاکدست و جهادی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است.
وی در ادامه گفت: تا زمانی که به دشمن امید داشته باشیم و از ظرفیت‌های داخلی کشور غفلت کنیم، وضعیت ما تغییر نخواهد کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار