فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: نیروی انقلابی هم چون موذن هم خودش بیدار است و هم دیگران را بیدار می‌کند نیروی‌های انقلابی از فضای سایبر برای ارتقاء سطح علمی و معرفتی خود استفاده می کنند.
کد خبر: ۷۵۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۸ 02 July 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله کرمان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم این شهرستان در نشستبصیرتی گفت: یک سری تقسیم بندی در کشور ما وجود دارد که از نظر انقلاب اسلامی باید بررسی شود که معیار بررسی آن دیدگاه امام و رهبری عظیم الشان است که این بزرگواران مجموعه تمام احزاب و گروه‌ها در کشور را در سه دسته انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلابی تقسیم کردند.

ارتقای سطح علمی با استفاده از فضای سایبر
  

وی افزود: جریان ضد انقلاب کسانی هستند که مقابل ارزش‌ها در تمامی ویا بعضی از عرصه‌ها می‌ایستند که هم و غم آن‌ها ضربه زدن به زیرساخت انقلاب همان اسلام است.
سردار ابوحمزه افزود: جریان دیگر غیر انقلابی ها هستند که اهل نماز و زکات و نماز جمعه و راهپیمایی هستند، اما حاضر نیستند برای اسلام و انقلاب آبرو و جان خود را فدا کنند، که با اصطلاح آن‌ها را نون به نرخ روز خور‌ها می‌نامند که فقط و فقط به فکر منافع خودشان هستند.
وی تصریح کرد: اگر امروز در بخش تورم، سکه، ارز، خودرو مشکل داریم از ناحیه همین قشر از جامعه است ،متاسفانه هر زمان آدم‌های غیر انقلابی بر مسند و قدرتی نشستند این مشکلات به وجود می‌آید ،در این کشور هر کجا به مشکل خوردیم به دلیل وجود همین قشر از جامعه است.
سردار ابوحمزه گفت : توقعمان از مسئولین این است که آن اندازه که نظام به شما قدرت داده و یا تفوض کرده برای مردم کار کنید مردم ما مردم نجیب، فهیم، انقلابی و ارزشی هستند حق مردم این نیست که در مضیقه باشند اگر مسئولی در هر رده‌ای است از بالاترین مقام دولت و سایر قوا تا پایین‌ترین آن‌ها باید کار کنند، چون ما مدیون این مردم و این انقلاب هستیم.
وی تصریح کرد : نیروی انقلابی باید از همه چیز خود برای اسلام و انقلاب هزینه کند خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان نمونه بارز مردم انقلابی ایران اسلامی هستند، شما تاریخ ۴۰ ساله انقلاب را ببینید، از مبارزه با رژیم منحوس پهلوی تا مقابله با رژیم غاصب بعث و حملات منافقین و فتنه، فتنه گران سال ۸۸ همین مردم انقلابی بودند که از جان و آبروی خود گذشتند ،نیروی انقلابی خودش را وقف اسلام و انقلاب نموده است و فرقی ندارد کشاورز ، کارگر ، معلم  ویا دانش آموز باشد.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در صدر اسلام هم این شکاف وجود داشته وخیلی از انقلابیون غیر انقلابی  و حتی ضد انقلاب، شدند.
وی یادآورشد: ما در انتخابات که اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، باید اصلح را انتخاب کنیم، برای انتخاب اصلح معیار و ملاک‌هایی است که تعدادی از آن‌ها، مومن، ولایی، ساده زیست، انقلابی بودن است  و در جریان حرکات ضد انقلاب موضع خود را مشخص کند، مجرب، کاردان و مواضع ضد استکباری داشته باشد، خادم به ملت باشد نه خائن به ملت ،نماینده انقلابی در صف انقلاب اولین باشد ودر بحث مادیات آخرین و هر فردی را در هر انتخاباتی که می‌خواهید انتخاب کنید باید این معیار‌ها را داشته باشد.
وی افزود: نیروی انقلابی هم چون موذن است که هم خودش بیدار است و هم دیگران را بیدار می‌کند نیروی‌های انقلابی از فضای سایبر برای ارتقاء سطح علمی و معرفتی خود استفاده  و نیروی غیر انقلابی برعکس آن را استفاده می کنند.
انتهای پیام/ی
نیروی‌های انقلابی از فضای سایبر برای ارتقاء سطح علمی و معرفتی خود استفاده می کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار