کد خبر: ۷۶۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 07 July 2019

مشکلات کارگاههای بیمه تامین اجتماعی رسانه‌‌ها در شمال استان کرمان در نشستی با حضور حسین‌زاده معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد، سیف‌الدینی رییس اداره رسانه‌‌ها، خدیشی مدیر خانه مطبوعات در محل اداره کل تامین اجتماعی با حضور مدیر کل تامین اجتماعی و تعدادی از معاونان این اداره کل بررسی شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان از بخشودگی جرایم کارگاه‌های رسانه‌ای خبر داد

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های شمال کرمان حسین‌زاده معاون فرهنگی اداره کل ارشاد در ابتدا با تاکید بر لزوم توجه به اهالی رسانه توسط نهادهای خدمت‌رسان گفت: ارتباط بیشتر خانه مطبوعات و تامین اجتماعی می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات پیش آمده را از بین ببرد.
در ادامه خدیشی مدیر خانه مطبوعات به نحوه بازرسی از کارگاههای رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: فعالیت اهالی رسانه‌‌ها به نحوی است که خبرنگاران در ساعات معمول در محل دفتر حاضر نیستند و این مساله همواره در بازرسی‌های تامین اجتماعی دردسر ساز می‌شود.
وی حضور چند رسانه‌ در یک ساختمان، حضور رسانه‌ها در ساختمان‌های مسکونی را نیز از دیگر مشکلات در بازرسی تامین اجتماعی از دفاتر رسانه‌ها برشمرد.
مهندس حسینی مدیرکل تامین اجتماعی به حمایت قانون از کارگاههای رسانه‌ای اشاره داشت و گفت: بازرسان ما بایستی شرایط کار فعالان رسانه را در نظر بگیرند. هدف نهایی ما تحت پوشش دادن افراد بیشتر در چتر بیمه هست و نباید بدنبال حذف افراد باشیم که این هزینه بیشتری برای جامعه خواهد داشت.
وی حضور چند رسانه در یک ساختمان به شرط داشتن اتاق‌های مجزا برای فعالیت را مانع ندانست و افزود: صورتجلسه‌ای از موارد مطرح شده در این جلسه را به شعب تامین اجتماعی و بازرسان ابلاغ میکنیم تا مشکلات کنونی برطرف شود.
مدیرکل تامین اجتماعی همچنین از طرح بخشش جرایم بیمه کارفرمایان خوش‌حساب اشاره کرد و گفت: کارفرمایان حوزه رسانه می‌توانند با دریافت نامه‌ای از ستاد تسهیل موانع تولید نامه بیاورند تا بخشودگی جرایم در مورد آنها نیز اعمال شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار