روزشماردفاع مقدس(16 تیر 1365)
صبح امروز مراسم تشییع پیکر پاک 52 شهید اسلام در چند شهرستان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ 07 July 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از دفاع‌پرس، در تاریخ 16 تیر سال 1365 و 1366، استان کرمان شاهد رویدادهایی در حوزه دفاع مقدس بوده که به بخشی از آن اشاره می‎شود:

مراسم تشییع پیکر پاک 52 شهید اسلام در چند شهرستان کرمان

صبح امروز پیکر سردار رشید اسلام «علی حاجبی» معاون ستاد لشکر ثارالله و پنج تن از پاسداران و بسیجیان شهید که در عملیات ظفرمند کربلای 1 در نبرد با کفار بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند، طی مراسم باشکوهی در میان فریادهای «جنگ جنگ تا رفع ظلم از عالم»، بر دوش اقشار مردم خداجوی کرمان تا مسجد امام تشییع شد.
دراین مراسم امام جمعه کرمان، استاندار و جمعی از روحانیون خانواده‌های شهداء و اقشار مردم حضور داشتند.
براساس این گزارش، صبح امروز در شهرهای رفسنجان، شهربابک، جیرفت، زرند، سیرجان و پابدانا و بردسیر، پیکرهای پاک و مطهر 44 تن از شهدای اسلام که به دست مزدوران بعثی صهیونیست عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، باشکوه خاصی تشییع گردید.

تشییع پیکر پاک چند تن از شهدای اسلام در نقاط مختلف استان

طی مراسم ویژه‌ای که در شهرهای رفسنجان، شهربابک و رابر با شرکت مردم خداجوی استان برگزار شد، پیکرهای پاک پنج تن از شهدای اسلام که در میادین نبرد به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، بردوش مردم تشییع و سپس در گلزار شهدای مناطق یاد شده، به خاک سپرده شد.
در این مراسم مردم مبارز شهرهای رفسنجان، شهربابک و رابر طی شعارهای کوبنده «جنگ جنگ تا پیروزی» بر تداوم راه شهیدان گلگون کفن تا محو و نابودی فتنه در جهان تاکید کردند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار