کد خبر: ۷۶۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ 13 July 2019

سیاست در ایران حرکت بر روی طناب نازکی است از یک سو به سوی دیگر از سمتی که خشونت،خودمحوری تمامیت خواهی و جزمیت قرارد ارد به سمتی که احترام به دیگری گفتگو و پیشرفت .افراطی گری را از ما می خواهد که به عقب بر گردیم، به دوران اضطراب به دوران عوام فریبی ونفرت پراکنی.اما رفتن به سمت دیگر نیز بسیار دشوار است ضمن اینکه باید تعادل را حفظ کرد از سمت حرکت هم باید مطمن بودبرای گذر از این وضعیت اتحاد اصلاحات و اعتدال نه تنها شایسته که ضرروی است.اصلاحات سمت وسوی حرکت را نشان می دهد تا در شلوغی روزگار وخستگی دوران راه را گنم نکنیم وفاجعه عقب گرد صورت نگیرد واعتدال کمک می کند تا بتوانیم در عمل به خواسته هایمان برسیم و وتند روی ها وکند روی ها باعث نشود که از فاجعه فرو غلتیدن رخ بدهد .
تجربه ی سالهای اخیر نشان داده که هروقت اصلاحات واعتدال متحد بوده، در کنار هم قرار گرفته وبا هم یکی شده مسیر درست با سرعت مطمئن طی شده. در استان کرمان که سرزمین پدر فقید اعتدال هاشمی بزرگ است شایسته است این امر با علاقه بیشتری پیگیری شود، چرا که بسیاری از اصلاطلبان کرمان خود در مکتب هاشمی پرورش یافته‌اند پا گرفته اند و با رهنموده ای او پیش رفته اند.
شخصیت هایی که بر خلاف بسیاری از مدعیان نه در سخن که در عمل به اصلاحات واصلاح طلبی وفادار بوده وهستند. ثابت کرده اند که برای حفظ قدرت حاظر به فدا کردن منافع ملی ومردم نیستند، علیرغم بسیاری از فشارها وحجمه ها حتی از طرف دوستان هم مسلک بر سر پیمان خود ماندند.نه تنها برای ماندن بر قدرت معامله نکردند که هزینه‌های سنگنی را پرداختند و مشقت‌ها ی فراوانی تحمل کردند.
بسیار امیدواریم که علیرغم مشغله ی ملی، این شخصیت ها بتوانند در استان باعث اتحاد اصلاحات واعتدال شوند تا جلو بعضی تک روی گرفته شود تا انشقاق ازیک سو و عدم تحرک از سوی دیگر مردم را ناامید نکند. امروز اصلاحات در کرمان تجربه‌ی بسیار و اعتدال تحرک و جوانی لازم را دارد و اگر این پیوند صورت بگیرد بی شک حرکت پیشرفت استان در مسیر درست وبا سرعت مطلوب صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار