رئیس پلیس فتا کرمان از شناسایی و دستگیری خانمی به جرم هک حساب کاربری اینستاگرام همسرش در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 14 July 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ‌ امین یادگارنژاد در تشریح این خبر گفت: مرد جوانی با مراجعه به پلیس اظهار کرده شخص ناشناسی از طریق فضای مجازی حساب کاربری اینستاگرام دسترسی پیدا کرده و درخواست دادخواهی کرده، پی از این شکایت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا کرمان ادامه داد: با اقدامات اولیه و بازجویی فنی از شاکی مشخص شد عامل هک صفحه او در اینستاگرام همسر وی بوده و به دلیل اختلاف و همچنین عدم آشنائی شاکی با تنظیمات امنیتی حساب اینستاگرام، اکانت کاربری وی هک و متهم به اطلاعات حساب اینستاگرامی شاکی دست یافته است؛ در ادامه رسیدگی به پرونده ، متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.
وی افزود: متهم که همسر شاکی بود، در بازجویی‌ها با پذیرش بزه انتسابی معترف شد به علت مشکلات خانوادگی که با همسرم داشتم توانستم اکانت کاربری او را هک به اطلاعات کاربری وی دسترسی پیدا کردم.
این مقام مسئول در ادامه به شهروندان توصیه کرد:احراز هویت دومرحله‌ای از راهکارهای طراحی‌شده برای افزایش امنیت و مراقبت از حساب‌های کاربری می‌باشد، بنابراین کاربران باید نسبت به فعال کردن این گزینه در حساب‌های کاربری خود توجه بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار