رئیس پلیس مواد مخدر استان از کشف 161 کیلو و 800 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و کرمان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 15 July 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "علی عسکری" در تشریح این خبر گفت: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روي عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد ،  فردی با استفاده از يک دستگاه خودرو پژو 405 مقادير قابل توجهي مواد مخدر از استان های شرقی کشور را خريداري و در حال انتقال به استان کرمان است.

وی گفت: بلافاصله موضوع به پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکيپی از ماموران پليس با پشتيباني و هدايت اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور مواصلاتي باغين -کرمان اعزام و با رصد و پايش خودروهاي عبوري موفق به شناسایی خودرو متهم شدند .
این مقام انتظامی افزود : متهم حین تردد در محور مذکور قصد تغییر مسیر را داشت که تحت تعقیب ماموران به بیابان های اطراف متواری که با تعقیب و گریز پلیس و در نهایت با شلیک چند تیر هوایی خودرو متوقف و راننده به صورت پیاده اقدام به فرار کرد که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک تیر به پا او را متوقف و دستگیر کردند .
عسگری ادامه داد: در بازرسي از خودرو ، 161 کيلو و 800 گرم مواد مخدر ترياک کشف و به همراه  متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان منتقل شدند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار