دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمان امروز با حضور جمعی از مسئولان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ 15 July 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دوازدهمین جلسهکارگروه تنظیم بازار استان کرمان امروز با حضور محمدعلی دهقان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، خواجویی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان کرمان، یوسف جعفری رییس اتاق اصناف مرکز استان کرمان و جمعی از مسئولان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.
در این جلسه روند نرخ گذاری بتن در استان بررسی و قرار شد قیمت نهایی بتن در جلسه بعدی با بررسی‌های مجدد مصوب شود.
همچنین در ادامه روند قیمت گذاری مرغ نیز بررسی شد و محمدعلی دهقان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با بیان اینکه قیمت باید قیمت میانگین استان‌های همجوار باشد و استان همجوار ما استان یزد است، گفت: برای قیمت مرغ قیمتی را مشخص نمی‌کنیم؛ ولی، به تولید کنندگان هشدار می‌دهیم که قیمت را به استان‌های دیگر برسانیم.
وی افزود: قیمت مصرف کننده یزد ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان است که تفاوت قیمت با یزد تا ۲۰۰ تومان قابل قبول است.
در این جلسه روند توزیع و قیمت گذاری شکر نیز بررسی شد که بیگلری معاون غله استان کرمان گفت: در ماه رمضان توزیع شکر در دو مرحله انجام شد و ۶ هزار و ۵۸۴ تن توزیع شد. 
وی افزود: ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن سهمیه از میبد ظرف ۳ تا ۴ روز آینده جذب می‌شود.
خواجویی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان نیز گفت: ظرف ده روز گذشته، ۱۵۰ تن شکر در استان توزیع شده است.
دهقان با بیان اینکه توزیع برای تعادل بخشی به بازار است، بیان داشت: ۲ هزار تن شکر برای استان و به نسبت جمعیت خانوار توزیع شود.
وی در پاسخ به جعفری رییس اتاق اصناف مبنی بر واردات شکر از سوی وارد کننده به مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ تومان جواب مثبت داد و گفت: هر مقدار می‌توانند وارد کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار