مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور بانوان در رده سنی جوانان ۱۷ تا ۱۹ مرداد جاری به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 18 July 2019
به گزارش تابناک کرمان علی همتی، رئیس هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی استان کرمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور بانوان در رده سنی جوانان ۱۷ تا ۱۹ مرداد جاری به میزبانی کرمان در سالن فجر برگزار می‌شود.
وی روش مسابقات را به صورت نیمه آزاد و مطابق مقررات و آیین‌نامه‌های فدراسیون عنوان و تأکید کرد: شرکت اتباع خارجی در این رقابت‌ها ممنوع است.
همتی محل برگزاری مسابقات را سالن فجر واقع در بلوار جمهوری اسلامی بعد از اداره کل ورزش و جوانان دانست و افزود: خوابگاه در نظر گرفته شده برای تیم‌های شرکت کننده نیز، خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است که تیم‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز پنجشنبه ۱۷ مرداد ماه پذیرش و به خوابگاه ورود می‌یابند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات در ۱۱ وزن انجام می‌شوند، زمان وزن کشی رقابت‌ها را روز پنج شنبه ۱۷ مردادماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ اعلام و تصریح کرد: جلسه سرپرستان و مربیان تیم‌ها نیز از ساعت ۲۰ روز پنجشنبه ۱۷ مرداد ماه در محل خوابگاه برگزار می‌شود.
همتی از حضور دو تیم از استان کرمان در این رقابت‌ها خبر داد و یادآور شد: تیم استان کرمان هم اکنون در حال برگزاری اردو‌های آماده سازی این مسابقات است.
انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار