نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت جدی از مدیران آب استان کرمان در راستای رفع مشکل بحران آب کرمان تاکید کرد و افزود: شهر کرمان بالای یک میلیون نفر جمعیت دارد و متاسفانه به دلایل متعددی شاهد بودیم در تابستان امسال با قطعی آب روبرو هستیم و اگر از امروزی فکر به حالی این مسئله نکرده و کاری را آغاز نکنیم در سه یا چهارسال آینده کرمانی‌ها آبی برای آشامیدن نخواهند داشت چه برسد برای مصارف بهداشتی!.
کد خبر: ۷۶۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 25 July 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایسنا، "محمدمهدی زاهدی" پیش از ظهر امروز سوم مردادماه در آئین تودیع و معارفه مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان با بیان این مطلب که پست‌ها تداوم نخواهد داشت اما عملکرد مدیران ما بر نسل های آینده نیز تاثیرگذار خواهد بود، گفت: تغییرات باعث خیر و برکت است و اگر این تغییرات نبود، تحول نیز ایجاد نمی‌شد.
وی با اشاه به تذکر چند روز اخیر خود به وزیر نیرو در مجلس درباره مسئله آب استان کرمان، اظهار کرد: کرمان تشنه است و باید به‌داد کرمان برسند. استنباط ما این است که متاسفانه حوزه وزارت نیرو در موضوع تامین آب شرب برای شهر کرمان انگیزه قوی ندارد و اعداد و ارقامی که در بودجه آب به کرمان اختصاص داده می‌شود با بحران کرمان تناسبی ندارد.

زاهدی: کرمان، تشنه است؛ به دادش برسید!/کاری نکنیم «کاسه چه کنم؟ چه کنم؟» در سال‌های آتی دستمان بگیریم!

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت جدی از مدیران آب استان کرمان در راستای رفع مشکل بحران آب کرمان تاکید کرد و افزود: شهر کرمان بالای یک میلیون نفر جمعیت دارد و متاسفانه به دلایل متعددی شاهد بودیم در تابستان امسال با قطعی آب روبرو هستیم و اگر از امروزی فکر به حالی این مسئله نکرده و کاری را آغاز نکنیم در سه یا چهارسال آینده کرمانی‌ها آبی برای آشامیدن نخواهند داشت چه برسد برای مصارف بهداشتی!
وی عنوان کرد: همه ارکان استان حمایت لازم را برای تامین آب کرمان انجام می‌دهند اما به حمایت ستادی نیاز داریم و امیدواریم اتفاقاتی بیفتد که مردم احساس آرامش کنند و اگر مشکل آب کرمان حل نشود، کرمان دچار تنش‌های اجتماعی و امنیتی جدی در آینده نه چندان دور خواهد شد و آن زمان باید کاسه چه کنم چه کنم به دست بگیریم.
زاهدی بیان کرد: پروژه فاضلاب کرمان از 18 سال پیش کلنگ‌زنی شده است که متاسفانه هنوز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اکنون بخش خصوصی برای اجرای این پروژه ورود پیدا کرده است که امیدواریم با حضور بخش خصوصی این پروژه با سرعت بیشتری روند اجرایی خود را طی کند.
وی با تاکید برآنکه کرمان تشنه است، به داد کرمان برسید، بیان کرد: امیدواریم که مسیرهایی که برای انتقال آب به کرمان تعریف شده، در اولویت کاری مدیران آبی کشور و استان کرمان قرار گیرند.
به گزارش ایسنا، "ابراهیم علیزاده" مدیر عامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان نیز در این آئین گفت: در حکومت‌های اسلامی مخصوصا جمهوری اسلامی ایران پذیرش مسئولیت توام با شکر و سپاسگزاری است و واگذاری مسئولیت نیز این چنین بوده و هر دو عین هم هستند.
وی ادامه داد: دوران مدیریت یک دوران محدود است حتی اگر چندین سال طول بکشد. برخی با دوران کم، توفیق زیاد کسب می‌کنند و برعکس. تودیع و معارفه یک درس بزرگی است.
مدیر عامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان با تاکید بر اینکه قصدی برای ارایه عملکرد خود در این مراسم ندارد بیان کرد: اعتبارات عمرانی استان از رتبه هجدهم کشور در شرکت آب و منطقه ای کشور در سال 93 هم اکنون به رتبه هشتم رسیده است به‌طوری‌که سقف اعتبارات عمرانی از 3 هزار و 500 میلیارد تومان به 14 هزار میلیارد تومان رسیده است.
وی اخذ ضمانت‌نامه برای آب کرمان را مهمترین کار این دوران دانست و اظهار کرد: اخذ ضمانت‌نامه با هزینه 600 میلیارد تومان انجام شده است و همچنین در روابط عمومی در حوزه فرهنگی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده و در قراردادها 200 میلیارد تومان تعهد جدید ایجاد شده است. 
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار