کتاب «مهتاب و کرم شب‌تاب» با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و اخلاقی به کودکان و نوجوانان نوشته شده است و از سوی دیگر مدافع و حامی بچه ها از گزندهای جامعه است.
کد خبر: ۷۶۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 05 August 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایرنا ، دکتر بتول غفاری ۴۷ ساله متولد کرمان نویسنده  و ناشر و مولف کتاب های یکصد جلدی «مهتاب و کرم شب تاب» با انتخاب دو شخصیت «مهتاب و کرم شب تاب» رمز و راز بقای تمدن ما را با زبان ساده به کودکان و نوجوانان انتقال داده و در صدد است  از تمدن صبانت کند.
این نویسنده که در دوران بحران اقتصادی، زمانی که بیشترین صدمه به فرهنگ وارد می شود با انگیزه و اراده قوی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان وارد شده و به خلق دو شخصیت «مهتاب» و «کرم شب‌تاب» برای کودکان پرداخته است.

مروری بر مهتاب و کرم شب تاب

تاکنون ۷ جلد از این دوره یکصد جلدی کتاب منتشر شده است که گستره بزرگ کودک، خانواده، اجتماع، کشور ، منطقه و تمدن جهان اسلام را پوشش می‌دهد.
هر جلد از این کتاب ها  در سه هزار نسخه انتشار یافته و در تمامی مراکز آموزشی به صورت رایگان توزیع  شده و همچنین  وب سایت کتاب های الکترونیک «مهتاب و کرم شب تاب» برای اولین بار در کشور راه‌اندازی شده است که بچه ها می توانند کتاب‌ها را به صورت رایگان تماشا کنند، ورق بزنند و با صدای نویسنده گوش کنند.
ترجمه این کتاب ها به چهار زبان زنده دنیا و ساخت انیمیشن و اجرای تئاتر در خصوص این صد جلد کتاب از برنامه های آینده این نویسنده خواهد بود.
 جلد اول این مجموعه که به چاپ سوم رسیده در نمایشگاه کتاب کرمان، سال ۱۳۹۶ رونمایی و توزیع شد؛ و کار چاپ و نشر کتاب‌ها از ۱۳۹۴ شروع و تاکنون، به‌طور مستمر ادامه یافته است.
در نمایشگاه کتاب امسال نیز پیش بینی می شود ۱۵ جلد از کتاب‌های «مهتاب و کرم شب‌تاب» و ۲۰ جلد کتاب «سینما و جنگ سرد» و ۵ جلد کتاب «روانکاوی و درمان یک بیمار» از این نویسنده رونمایی شود.
در رادیو کریمان و ادیبان کرمان، هر هفته یکی از داستان‌های «مهتاب و کرم شب‌تاب»  تحلیل می شود که این تحلیل همراه با کتاب های الکترونیک در وب سایت رسمی آن قابل دسترسی است.
کتاب مهتاب و کرم شب تاب توسط انتشاراتی پیام معصوم منتشر شده است .
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار