با ورود مدعی العموم صورت گرفت؛
در پی گزارشات مردمی مبنی بر تعطیلی چند ساله‌ی کارخانه‌ آسفالت سیریز زرند کرمان و عدم نتیجه بخشی مذاکرات با پیمانکار پروژه با ورود دادستان زرند به این موضوع، فعالیت کارخانه از سر گرفته شد.
کد خبر: ۷۷۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 23 August 2019

به گزارش تابناک کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: پس از تعطیلی چند ساله کارخانه آسفالت سیریز زرند کرمان، با ورود دادستانی فعالیت این کارخانه دوباره آغاز شده است.
سید مهدی قویدل اظهار داشت: در پی گزارش مردمی پیرامون تعطیلی چند ساله‌ کارخانه‌ آسفالت سیریز زرند و عدم نتیجه بخشی مذاکرات با پیمانکار پروژه، دادستانی بلافاصله به پرونده ورود کرد.
این مقام قضایی عنوان کرد: پس از دعوت پیمانکار و استماع دغدغه‌های مطرح شده، برای آغاز فعالیت این کارخانه بزرگ آسفالت سازی که با وجود ارزشی بالغ بر میلیارد‌ها ریال مدت‌ها بلااستفاده مانده بود، مهلت ۱۰ روزه‌ای برای راه اندازی مجدد پرو‌ژه تعیین کرد که بنا به گزارش‌های رسیده هم اکنون این کارخانه فعالیت خود را شروع کرده است.
دادستان زرند با اعلام اینکه دستگاه قضایی نسبت به حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه بسیار حساس است، افزود: با آغاز فعالیت این کارخانه ضمن بازگشت نیرو‌ها به محل کار، می‌توان به تسریع در پروژه‌های راهسازی روستا‌ها بیشتر امیدوار باشیم. 
وی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه بهبود شرایط جاده‌ها میتواند نقش مهمی در کاهش تصادفات داشته باشد می‌طلبد که مسئولان نیز به این موضوع اهمیت بیشتری بدهند.
قویدل تصریح کرد: این کارخانه تاکنون نقش بزرگی در تامین آسفالت جاده سیریز بافق و بسیاری از روستا‌های بخش یزدان آباد داشته و بنا به دلایلی از حدود یکسال قبل تمام فعالیتهایش تعطیل و تعدادی از کارگرانش نیز بیکار شده بودند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار