هواداران فهیم و گرامی باشگاه نساجی هر گونه خبری در ارتباط با باشگاه نساجی را فقط از طریق روابط عمومی این باشگاه دنبال کنند و همچنین از دبیران محترم رسانه‌ها خواستاریم از بازنشر اخبار جهت‌دار و مغرضانه اجنتاب نمایند.
کد خبر: ۷۷۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 23 August 2019

باشگاه نساجی طی بیانیه ای از هواداران و اصحاب رسانه درخواست کرد که از کانال باشگاه همه اخبار نساجی را دنبال کنند.

به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، همگان شاهدند که طی سه ماه گذشته چه شرایطی را باشگاه نساجی سپری کرده و دیگر نیاز به بازگو کردن آن نیست.

تیم‌داری در شرایط فعلی اقتصادی کشور و سیاست‌های حاکم بر لیگ، حقیقتاً فعالیتی جانکاه و غیربازده است اما مالکان باشگاه نساجی آقایان فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان طی سال‌های اخیر بدون هیچ چشمداشت و منتی، علی‌رغم بسیاری از کم‌لطفی‌ها، پای کار ماندند و اجازه ندادند، رویاها و دلخوشی‌های مردم، تباه شود.

در چنین شرایطی، تنها انگیزه مالکان فقط و فقط توجه و احترام مردم نسبت به آنان است اما متاسفانه شاهدیم برخی با چنگ زدن به هر ابزاری سعی در غبارآلود جلوه دادن اوضاع دارند و تمام هم و سعی‌شان در این است هر طور که شده شکافی میان مالکان محترم، ایجاد کنند، گاه با ارائه نظرات شخصی و تعمیم به فضاهای عمومی، گاه با برهم ریختن جو تماشاگران و گاه نیز توسل به برخی رسانه‌ها.

مجددا اعلام می داریم که هواداران فهیم و گرامی باشگاه نساجی هر گونه خبری در ارتباط با باشگاه نساجی را فقط از طریق روابط عمومی این باشگاه دنبال کنند و همچنین از دبیران محترم رسانه‌ها خواستاریم از بازنشر اخبار جهت‌دار و مغرضانه اجنتاب نمایند.

چه هواداران و چه اصحاب رسانه باید با وفاق و وحدت، شرایطی را ایجاد کنند تا محمدرضا مهاجری و شاگردانش در آرامش کامل به کار خود بپردازند و همچنین آقایان صنیعی‌فر و حدادیان نیز که تنها دلخوشی‌شان، رضای خدای متعال و شاد کردن دل انبوهی از مردم است، پرانرژی‌تر و شاداب‌تر از گذشته، لطف کریمانه‌شان را به باشگاه نساجی مستدام بدارند.

برچسب ها: باشگاه نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار