قابل توجه معاون عمرانی و استاندار کرمان؛
تنها با دست زدن به کار احیاء و مرمت قنوات با دیدگاه کارشناسی و با برنامه‌ریزی مهندسی برای استحصال آب پایه هر دره و نیز بهاء دادن به آب سفره‌های زیر زمینی عرصه شهر کرمان می‌توان تأمین آب شرب شهر را تضمین ، تائید و تأمین نمود.
کد خبر: ۷۷۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 29 August 2019

به گزارش «تابناک» کرمان، معاون عمرانی و استاندار کرمان با اشاره به طرحهای بلند مدت استان و با تأکید بر اینکه راهی جزء انتقال آب حوزه به حوزه برای تأمین آب استان کرمان نداریم افزود: دشت‌های اطراف کرمان دیگر کشش حفر چاه و استفاده از منابع آبهای زیرزمینی را ندارند و انتقال آب تنها راه تأمین نیاز آب استان کرمان است.

 

بی‌آبی کرمان حاصل عدم‌اتخاذ تصمیمات کارشناسی است

نظریه مطرح شده بر مبنای عدم شناخت از زیر حوزه‌های آبریز، آب پایه هر دره، وضعیت قنوات دائر اطراف شهر کرمان تهیه شده، بررسی های کارشناسی دقیق از دره‌های بندر والی آباد، گیشین، گجگین، بلبلوئیه، مورگن، دره تیگرونی، مهچال، گوپنگ و غیره که همه و همه نشان می‌دهند قابلیت تأمین آب شرب شهر کرمان را بصورت پایدار ، ماندگار و با هزینه‌هایی هزار برابر کمتر را دارند. تنها با دست زدن به کار احیاء و مرمت قنوات با دیدگاه کارشناسی و با برنامه‌ریزی مهندسی برای استحصال آب پایه هر دره و نیز بهاء دادن به آب سفره‌های زیر زمینی عرصه شهر کرمان می‌توان تأمین آب شرب شهر را تضمین ، تائید و تأمین نمود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار