رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاسیون از دخالت در ورزش دست بکشند گفت: دخالت‌های نابه‌جای سیاسیون به ورزش ضربه می‌زند.
کد خبر: ۷۸۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 15 September 2019

به گزارش «تابناک» کرمان، محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در آئین قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور که با حضور هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور به میزبانی هیئت فوتبال استان در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه فوتبال تنها به‌عنوان یک ورزش مطرح نیست اظهارداشت: امروز فوتبال به‌عنوان یک پدیده اجتماعی به شمار می‌رود.
وی در ادامه با بیان اینکه این ورزش فرصت‌ها و آسیب‌هایی دارد که باید هر دو را با هم و در کنار هم دید گفت: فوتبال برای تمام رده‌های سنی محبوب است و یک پدیده اجتماعی جهانی است.

زاهدی: دخالت‌های نابه‌جای سیاسیون به ورزش ضربه می‌زند

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه در کشور ما نیز وزارت ورزش و جوانان باید به این ورزش توجه جدی داشته باشد عنوان کرد: ورزش کرمان در کشور جایگاه بزرگی دارد و در پارالمپیک موفقیت‌های استان کرمان خیلی بیشتر است.
زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود آمایش سرزمینی در حوزه ورزش را یک ضرورت دانست و افزود: کشور در استعدادیابی ورزشی بسیار عقب است و این مسئله باید در اولویت وزارت ورزش و جوانان باشد.
زاهدی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در فوتسال کم هزینه‌تر از فوتبال است بیان کرد: کشور ما نیز در جهان رتبه بسیار خوبی در فوتسال دارد که بهتر است به آن توجه بیشتری شود.
وی با بیان اینکه سیاسیون از دخالت در ورزش دست بکشند چرا که دخالت‌های نابه‌جا توسط سیاسیون به ورزش ضربه می‌زند اعلام کرد: سیاسیون باید از ورزش بدون دخالت حمایت کنند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باشگاه‌داری یک علم است و در دنیا یک رشته دانشگاهی است تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما اینگونه نیست و بسیاری از آسیب‌ها به همین دلیل است چرا که یک مدیر باشگاه باید تحصیلات دانشگاهی در این زمینه را نیز داشته باشد.
وی با بیان اینکه استان کرمان استعدادهای خوبی در ورزش دارد و در این سال‌ها با کمی حمایت شاهد موفقیت‌های زیادی بودیم تأکید کرد: قطعاً اگر حمایت از ورزش کرمان بیشتر شود در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزشکاران خواهیم بود.
انتهای پیام/ *

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار