کد خبر: ۷۸۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 20 September 2019
مهدی معماری مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکمی احمد جاودانه را به عنوان مدیرمفدا شعبه علوم پزشکی یاسوج منصوب کرد.
به گزارش مفدا یاسوج، در متن این حکم آمده است:
جناب آقای احمد جاودانه
با اهدای سلام و تحیات؛
با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند شما در حوزه رسانه و به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، به موجب این حکم به سمت « مدیر مفدا شعبه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج » منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از پتانسیل های درون دانشگاهی خصوصاً ظرفیت های دانشجویان فهیم آن دانشگاه در راستای اطلاع رسانی اخبار فرهنگی هنری، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، صنفی رفاهی، علمی آموزشی، پژوهشی و مناسبتی دانشگاه و انجام دیگر وظایف محوله موفق و مستدام باشید.
گفتنی است؛ احمد جاودانه، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته ی تحصیلی مهندسی علوم و صنایع غذایی، از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد است و سوابقی همچون مسئول روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی امام سجاد(ع) یاسوج، عضو کمیته مدیریت اطلاعات و اطلاع رسانی تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد، مشاور فرماندار اسبق بویراحمد در امور فرهنگی، مشاور امور اجتماعی و فرهنگی شهردار یاسوج، رابط رسانه ای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در بیمارستان آموزشی درمانی امام سجاد (ع) یاسوج، مشاور سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج در حوزه رسانه و روابط عمومی و مسئول روابط عمومی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را در کارنامه خود دارد.
وی تاکنون از سوی مسئولان استانی و ملی به پاس فعالیت های ارزنده در حوزه های مختلف به ویژه فرهنگی و رسانه ای و همچنین چاپ و ارائه چندین مقاله علمی پژوهشی در همایش های گوناگون تجلیل شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
اقای جاودانه با تجارب بالا لایق این پست و مقامن
سید عطاالله تقوی مهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
تبریک ویژه به مهندس حاج احمد جاودانه مدیر توانمند مفدا
مدیر فرهنگی دانشگاه قلب دانشگاه علوم پزشکی می باشد و این مسئولیت خطیر باید به دست متخصصانی همچون مهندس جاودانه سپرده شه که تلاشگری خستگی ناپذیر عرصه سلامت هستند .این سمت پس از چندین مصاحبه در تهران و توسط مسئولین وزارت بهداشت ابلاغ شده .
درود بر مهندس جاودانه که سایر دستگاههای اجرایی از توانمندی ایشان استفاده می کنند.
به امید توفیق روز افزون برای ایشان.
کشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
خدایی مدیر مفدا هم پسته یه دکه روزنامه فروشی بقول صادق الهی نژا اینقدر بزرگش کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار