در گفت‌وگو با پی بی اس؛
محمد بن سلمان در پاسخ به سوال مجری شبکه پی بی سی درباره چگونگی امکان وقوع قتل خاشقچی بدون اطلاع وی گفت: «ما 20 میلیون جمعیت داریم. ما سه میلیون کارمند دولت داریم».
کد خبر: ۷۸۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 26 September 2019

رویترز: بن سلمان در گفت‌وگو با پی بی اس، برای اولین بار مسئولیت قتل خاشقچی را پذیرفت: «این اقدام تحت نظارت من صورت گرفت»

ولیعهد عربستان سعودی به شبکه پی‌بی‌اس گفته است که مسؤولیت کشته شدن جمال خاشقجی را می‌پذیرد زیرا این قتل زیر نظر او روی داده است.

به گزارش تابناک به نقل از انتخاب ، خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر نوشت که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان این مطلب را در یک فیلم مستند بیان کرده که قرار است روز سه‌شنبه (نهم مهر) از شبکه تلویزیونی پی‌بی‌اس آمریکا پخش شود.

در این گفت‌وگو ولیعهد عربستان سعودی به مجری شبکه پی بی اس می‌گوید: « این قتل (جمال جاشقجی) تحت نظارت من صورت پذیرفت. من تمامی مسؤولیت را می‌پذیرم زیر تحت نظارت من انجام گرفته است.»

این مستند تحت عنوان «ولیعهد عربستان» قرار است پیش از نخستین سالگرد قتل جمال خاشقجی از شبکه پی بی اس پخش شود و حالا این شبکه تیزری از این مستند را پخش کرده است.

در بخش دیگری از این مستند، محمد بن سلمان در پاسخ به سوال خبرنگار درباره چگونگی امکان وقوع این قتل بدون اطلاع او می‌گوید: «کشور ما ۲۰ میلیون جمعیت دارد و از این میان سه میلیون نفر برای دولت کار می‌کنند.»

در ادامه مجری پی بی اس از ولیعهد عربستان پرسید که آیا قاتلان می‌توانند جنگنده‌های خصوصی دولت را مورد استفاده قرار دهند که محمد بن سلمان در پاسخ گفت: «من مقام‌ها و وزرایی دارم که امور را دنبال می‌کنند و آنها مسؤول هستند. آنها مجوز انجام چنین کاری را دارند».

منبع: انتخاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار