سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: طرح توانمندسازی و کمک به خانواده های محروم سیرجان با قرار دادن ادارات و نهادهای شهرستان به عنوان معین اقتصادی این خانواده ها، آغاز شده است.
کد خبر: ۷۸۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 29 September 2019

به گزارش «تابناک» کرمان، محمد محمودآبادی در تشریح جزییات خبر طرح توانمندسازی و کمک به خانواده های محروم افزود: با همراهی و همکاری دو نهاد کمیته امداد و بهزیستی و دیگر موسسات حمایتی خانواده های محروم شهرستان شناسایی و پس از سرکشی به خانواده ها، در صورت احراز شرایط به طوری که زیر استانداردهای لازم برای زندگی بوده که شاید برخی از آنها تحت پوشش نهادهای حمایتی هم نباشند، در این طرح قرار می گیرند.

ادارات سیرجان؛ معین اقتصادی خانواده‌های محروم این شهرستان می‌شوند

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هر مدیر اداره، معین اقتصادی یک یا چند خانوار قرار گرفته و در رفع مشکلات این خانواده ها اعم از مشکلات بهداشتی، درمانی، مسکونی، تحصیل و... اقدام می کند.
محمودآبادی ادامه داد: تا کنون تعدادی از ادارات در مرحله اجرای این طرح قرار گرفته اند و پیش بینی می کنیم تا پایان سال این طرح به مرحله خوبی برسد. مدیران معین این طرح گزارش مستمر در مورد عملکرد و حمایت های خود در مسیر توانمند سازی این خانوارها را به فرمانداری ارائه می کنند.
سرپرست فرمانداری سیرجان با اعلام اینکه حدود ۱۰ هزار محروم در سیرجان وجود دارد، خاطر نشان کرد: طرح معین های اقتصادی خانواده های محروم تا توانمندی این خانوارها ادامه خواهد داشت و مصمم هستیم با اجرای این طرح خانواده های محروم را در سطح شهرستان سیرجان کاهش دهیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار