کد خبر: ۷۸۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ 30 September 2019

نماینده مردم سیرجان در مجلس خطاب به هیات رییسه مجلس با بی‌تفاوت خواندن دولت اظهار کرد: از هیات رییسه مجلس می‌خواهم نسبت به بی‌تفاوتی دولت در اجرای قوانینی که نیاز به پول ندارد، بی تفاوت نباشد.

به گزارش تابناک کرمان، شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: ما می‌نشینیم برای دغدغه‌های کشور قانون می نویسیم. یکی از این دغدغه ها ماده ٤٧ برنامه ششم بوده که بر اساس آن باید در توسعه ظرفیت منطقه‌ای، صنعتی و معدنی با اولویت بهره‌برداری و از نیروهای بومی استفاده شود، چه دلیلی دارد در این خصوص اراده‌ای در دولت وجود ندارد؟
وی افزود: چه دلیل دارد که در منطقه شاهد حضور مدیران و نیروهای غیربومی هستیم؟ این امر توهینی به سرمایه‌های فرهیخته استان کرمان، حوزه انتخابیه نیست؟
حسن پور اضافه کرد: از هیات رییسه مجلس می‌خواهم نسبت به بی تفاوتی دولت در اجرای قوانینی که نیاز به پول ندارد، بی تفاوت نباشد.
نماینده مردم سیرجان در تذکری به رییس جمهور بیان کرد: آیا نیروهای تحت امر شما از وضعیت اشتغال و معیشت اسفناک بی کاری و گرانی خبر ندارند؟ آیا فریاد ما در خصوص این وضعیت نابسامان  به شما منعکس می‌شود؟ باور کنید اشتغال، معیشت مردم و مسکن در رأس مسائل اصلی کشور  است، هیات رییسه مجلس تذکر دهد که چرا ماده ١٦٩  مکرر در کشور اجرا نمی‌شو؟د، چرا ماده ٤٧ برنامه توشعه ششم در کشور اجرا نمی شود؟

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار