زاهدی در واکنش به جنجال نسبت به توییت اخیر خود اشاره و مطرح کرد:
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بنده فقط در این توییت می‌خواستم، بازگو کنم که نبایستی برخی از مسائل که فاقد ارزش هستند را آنچنان بزرگ کنیم و در غیر این صورت بنده قصد جسارت و توهین به شخص خاصی را نداشته‌ام.
کد خبر: ۷۸۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 19 October 2019

به گزارش «تابناک کرمان»؛ محمد مهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، به توییت اخیر خود و همچنین سوء برداشت‌هایی که برخی افراد از آن کرده‌اند، اشاره و اظهار داشت: همه جناح‌های سیاسی به ویژه برخی از دوستان اصلاح طلب باید بدانند؛ که در حال حاضر کشور به آرامش، اتحاد و انسجام نیاز دارد.

قصد جسارت و توهین به شخص خاصی را نداشته‌ام

ایران اسلامی با اقتدار در مقابل همه تهدیدهای دشمنان ایستاده است

وی در ادامه افزود: بالاخره برخی اوقات تهدیدهایی علیه کشورمان در حوزه‌های گوناگون، حتی به شکل نظامی صورت گرفته است، که البته ایران اسلامی با اقتدار در مقابل همه این تهدیدها ایستاده است و هراسی را هم به خود راه نمی‌دهد؛ بنابراین اگر اتحاد و انسجام ملی در عمل وجود داشته باشد، بیگانگان هم متوجه خواهند شد؛ که نمی‌توانند با نفوذ بر جریانات سیاسی اهداف خود را پیش ببرند.

اخیرا حاشیه سازی‌های فراوانی را در کشور شاهد بودیم

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: اخیرا حاشیه سازی‌های فراوانی را در کشور شاهد بودیم؛ که یکی از این موارد بحث "دختر آبی" بوده است و البته موضوعات دیگری هم وجود دارد.

آقایان اصلاح طلب به جای ایجاد اتاق‌های فکر برای حاشیه سازی به فکر شکل‌گیری اتحاد باشند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به بخشی از صحبت‌های خود در رابطه با تشکیل اتاق‌های فکر برای ایجاد حاشیه سازی و جنجال آفرینی در کشور، اشاره و اظهار کرد: ما از آقایان اصلاح طلب در خواست کردیم که به جای ایجاد اتاق‌های فکر برای حاشیه سازی و فرار از  پاسخگویی نسبت به عملکرد خود به دنبال ایجاد اتحاد و انسجام در کشور باشند؛ بنابراین دامن زدن و جنجال آفرینی در رابطه با دختر آبی یک بحثی است که حتما اشکالاتی هم در این قضیه وجود دارد، بنابراین قوه قضائیه به آن رسیدگی می‌کند و در این رابطه نباید به گونه‌ای رفتار و صحبت شود که بهانه به دست دشمنان بدهیم.

ما باید به جای مسائل حاشیه‌ای، دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم برطرف شوند

نماینده مردم کرمان در ادامه افزود: دشمنان انقلاب و اسلام از این‌گونه سخنان و مباحث سو استفاده می‌کنند و در حال حاضر مشکلات عدیده‌ای در کشور اعم از معیشت کارگران هپکو، کارگران معادن زغال سنگ و وضعیت معیشتی معلمان وجود دارد؛ بنابراین ما باید به جای دامن زدن به این‌گونه مباحث، دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم برطرف شوند و قطعا؛ نباید به گونه‌ای برخورد شود که مسائل فرعی را جایگزین مباحث اصلی و بالعکس آن را انجام دهیم.

نباید به برخی از مسائل که فاقد ارزش هستند، دامن زده شود

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به توییتی که اخیرا منتشر کردند، اشاره و تصریح کرد: بنده در آن توییت به فرد خاصی مستقیما و یا غیر مستقیم اشاره نکرده‌ام؛ اما برخی از عزیزان به لحاظ آن اتفاقاتی که در فضای مجازی وجود داشت، آن را به خود گرفتند و قطعا بنده هیچ قصدی در این توییت که بخواهم فرد خاصی را مخاطب قرار بدهم، نداشته‌ام.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود: بنده فقط در این توییت می‌خواستم، بازگو کنم که نبایستی برخی از مسائل که فاقد ارزش هستند را آنچنان بزرگ کنیم و از سوی دیگر مسائلی همچون معیشت مردم که ارزش بزرگ شدن را دارند، نادیده بگیریم؛ در غیر این صورت بنده قصد جسارت و توهین به شخص خاصی را نداشته‌ام، اما افراد باید بدانند که نباستی به گونه‌ای صحبت کنند که دشمنان از آن  بهره برداری کنند.

ضد انقلاب تا می‌توانست در فضای مجازی علیه اینجانب کار کرده است

زاهدی به هشتگی که در توییت اخیر خود به کار برده بوده است، اشاره و تاکید کرد: جالب اینجاست که پس از انتشار این هشتک در توییت اخیری که به کار برده بوده‌ام؛ ضد انقلاب تا می‌توانست در فضای مجازی علیه اینجانب کار کرده است؛ بنابراین یکی از ملاک‌هایی که باید متوجه شویم، آیا سخن ما حق جلوه می‌دهد یا اینکه باطل است؛ باید به واکنش‌های ضد انقلاب در این باره توجه کرد.

اقشار گوناگون سیاسی باید مراقب سخنان خود باشند

نماینده مردم کرمان به فرمایشات امام(ره) در رابطه به تعریف و تمجیدهای آمریکا و بالعکس آن نسبت به افراد گوناگون اشاره کرد و گفت: همانگونه که امام (ره) فرمودند: وای به حال کسانی که اسرائیل و آمریکا از او تمجید کنند و بالعکس آن را هم فرمودند؛ که اگر این‌ها علیه شما شده‌اند، بدانید کارتان به نحو شایسته‌ای انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در این روزهای اخیر بیگانگان به شدت علیه اینجانب هجمه آوردند و از این بابت فکر می‌کنم؛ راه درستی را برای نصیحت انتخاب کرده‌ایم.

زاهدی در پایان خاطر نشان کرد: اقشار گوناگون سیاسی باید مراقب باشند، حرفی را به زبان نیاورند که بیگانگان از آن سو استفاده کنند./

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار