سفیر آفریقای جنوبی در کرمان مطرح کرد؛
سفیر آفریقای جنوبی در ایران با اشاره به ظرفیت گردشگری استان کرمان گفت: «آفریقای جنوبی آماده‌ی همکاری با آژانس‌های مسافرتی استان کرمان برای تبادل گردشگر و افزایش سطح همکاری‌ها است».
کد خبر: ۷۹۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ 03 November 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان، ویکا کومالوبا در حاشیه‌ی بازدید از باغ شاهزاده ماهان و بازار بزرگ کرمان با تاکید بر این‌که کشور آفریقای جنوبی خواهان همکاری و ارتباط متقابل با استان کرمان در حوزه‌های مختلف است، اظهار کرد: «آفریقای جنوبی و استان کرمان در صنعت، معدن و گردشگری دارای نقاط مشترکی هستند که می‌توانند در این زمینه‌ها با یکدیگر همکاری داشته باشند».
وی با بیان این‌که استان کرمان در معدن و گردشگری معروف است، بیان کرد: «آفریقای جنوبی یک کشور معدن‌خیز است که بسیاری از معادن آن هنوز استخراج نشده است».
سفیر آفریقای جنوبی با اشاره به توانمندی‌های این کشور در زمینه‌ی تجهیزات و استخراج معادن، افزود: «در حال حاضر زمینه برای ایجاد ارتباط با شرکت‌های علاقمند به همکاری در حوزه‌ی استخراج وجود دارد».
کومالوبا با تأکید بر اینکه صنعت گردشگری می‌تواند محور دیگر همکاری‌ها بین آفریقای جنوبی و استان کرمان باشد، خاطرنشان کرد: «آفریقای جنوبی آماده‌ی همکاری با آژانس‌های مسافرتی استان کرمان برای تبادل گردشگر و افزایش سطح همکاری‌ها است».

آمادگی آفریقای جنوبی برای تبادل گردشگر با کرمان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار