راه‌اندازی سامانۀ مجازی اموال مسروقۀ کشف‌شده؛
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از راه‌اندازی سامانه‌ی مجازی اموال مسروقه کشف‌شده به‌منظور تسهیل در روند شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه به آنان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ 07 November 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، سرهنگ یدالله حسن‌پور گفت: «پلیس آگاهی ناجا با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحویل حداکثری اموال مکشوفه به مالباختگان، اقدام به طراحی و جانمایی سامانه‌ی اموال مسروقه مکشوفه در بستر اینترنت به آدرس سایت www.police.ir کرده تا مالباختگان از این بستر بتوانند روند شناسایی و تحویل اموال مسروقه خود را دنبال کنند».
وی در تشریح نحوه‌ی ثبت درخواست توسط مالباختگان در این سامانه توضیح داد: «شهروندان با مراجعه به سامانه‌ی نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه در بستر اینترنت با کلیک بر روی نمایشگاه اموال کشف‌شده، وارد صفحه‌ی لیست اموال شده و عکس کالای متعلق به خود را انتخاب و سپس فرم مربوطه را تکمیل و درخواست خود را ارسال می‌کنند».
حسن‌پور بیان کرد: «در ادامه توسط سیستم یک کد پیگیری به مالباخته اعلام می‌شود و درخواست مالباختگان در سیستم از طریق همان کد و یا وارد کردن کدملی فرد قابل پیگیری است». 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار