در چهارمین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۳ نمایش به روی صحنه می‌رود و چهارمین روز جشنواره تئاتر، نمایش‌ها در بخش‌های خردسال، کودک، نوجوان، بین‌الملل، دانش‌آموزی و خیابانی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 10 November 2019
در چهارمین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۳ نمایش به روی صحنه می‌رود.

به گزارش تابناک همدان، همزمان با چهارمین روز جشنواره تئاتر، نمایش‌ها در بخش‌های خردسال، کودک، نوجوان، بین‌الملل، دانش‌آموزی و خیابانی اجرا می‌شود.

نمایش بخش کودک «مرد نون زنجبیلی» ترجمه حسین فدایی‌حسین با کارگردانی ندا بداغی از بندر دیر به مدت ۵۵ دقیقه و در سه سانس ۱۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر در سالن اصلی مجتمع بوعلی سینا همدان به روی صحنه می‌رود.

پگاه معصومی از همدان کارگردان نمایش «مارمولک بد ادا» است که این اثر را در بخش خردسال به مدت ۲۰ دقیقه و در سه سانس ۱۰ و ۱۱ صبح و ۱۵ عصر در سالن پلاتوی مجتمع بوعلی‌سینا اجرا می‌کند.

سالن پلاتو عبادی مجتمع بوعلی‌سینا نیز در سه سانس ۱۰:۳۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر و به مدت ۲۰ دقیقه میزبان خردسالان علاقمند به تماشای نمایش «کودک و پرنده» به کارگردانی محمد محسنی از ساوه است.

در بخش بین‌الملل جشنواره، نمایش «دو عروسک» به کارگردانی الکساندر چرچیچ از اسپانیا در سانس‌های ۱۰:۳۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ به مدت ۴۰ دقیقه در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

«رویای کودکانه» به نویسندگی و کارگردانی سیروس سپهری عنوان نمایشی از تهران است که به مدت ۴۵ دقیقه در سالن پلاتو مجتمع شهید آوینی و در سانس‌های ۱۰:۳۰ صبح، ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر به روی صحنه می‌رود.

تالار فجر همدان در ساعات ۱۵ و ۱۷:۴۵ امروز به مدت ۶۵ دقیقه از تماشاچیان نمایش «نیمارا» به کارگردانی پابلو دوران از ایتالیا در بخش بین‌الملل میزبانی می‌کند.

نمایش دانش‌آموزی «خانوم ما هیچی نفهمیدیم» به نویسندگی و کارگردانی ام‌البنین جایباش از هرمزگان به مدت ۳۰ دقیقه در سانس‌های ۱:۳۰ صبح و ۱۵ و ۱۷:۳۰ عصر در تالار مهدیه اجرا می‌شود.

اکرم ابوالمعالی از تهران کارگردان نمایش خردسال «پر» است که اثر خود را در ۲۰ دقیقه در دو سانس ۱۰ و ۱۱ صبح در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به روی صحنه می‌برد.

در بخش خیابانی نمایش «سفر جادویی» به کارگردانی روح الله سنایی از پیشوا در ساعت ۱۵:۳۰ در محوطه مجتمع بوعلی و ساعت ۱۶:۳۰ در پارک کودک به اجرای عمومی می‌رسد.

در این بخش نمایش «یک چالش نه چندان کوچولو و خونه مادبزرگه» اثر نوراله لک از خمینی شهر اصفهان به مدت ۲۲ دقیقه در ساعت ۱۵:۳۰ و نمایش «کمودور» به کارگردانی محمد محمدی قادر از همدان به مدت ۲۷ دقیقه در ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

«مرغ، درخت، گل» دیگر نمایش بخش خیابانی است که به کارگردانی غلامرضا محمدی از مشهد، ساعت ۱۵:۳۰ به مدت ۲۰ دقیقه در پارک کودک به اجرا می‌رسد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ آبان در همدان آغاز شده و تا ۲۱ آبان‌ماه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار