هوشیاری ملت آتش «اغتشاش» را خاموش کرد؛
طی دو روز گذشته برخی استان‌های کشور صحنه نمایش بصیرت و همراهی ملت بود، مردمی که با دشمن‌شناسی خود بار دیگر به میدان آمدند و ضمن حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب، آتش اغتشاش را خاموش کردند.
کد خبر: ۷۹۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳ 20 November 2019

مردم در برخی استان‌های کشور دیروز و امروز آمده بودند تا نشان دهند حسابشان از آشوبگری‌هایی که طی چند روز گذشته توسط تعداد معدودی اغتشاشگر در کشور رخ داد، جدا است و آن‌ها همچنان پای آنچه خون داده‌اند، ایستاده‌اند.

مردم در استان های زنجان، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری دیروز و امروز به میدان آمدند تا پاسخ آشوبگری‌های چند روز گذشته را بدهند.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

ایرانیان با بصیرت هرچند برای تحقق مطالبات اقتصادی خود خواستار توجه جدی دولتمردان هستند اما راه اعلام انتقاد و گلایه خود از شرایط اقتصادی را آشوبگری در خیابان‌ها نمی‌دانند و بر همین اساس دیروز و امروز به صورت خودجوش در این راهپیمایی حضور حداکثری پیدا کردند.

علاوه بر استان‌های یادشده روزهای آینده دیگر استان‌ها نیز شاهد برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعاتی هستند. مطابق اعلام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان راهپیمایی مردم انقلابی شهرهای سمنان و شاهرود در پاسخ به اغتشاشگران، هم‌زمان با روزهای پنج‌شنبه و شنبه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان هم گفت: مردم همدان فردا چهارشنبه در محکومیت اقدامات اشرار و اغتشاشگران راهپیمایی برگزار خواهند کرد.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

اهالی متدین و ولایت مدار اردبیل هم از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۹ آبان از میدان شریعتی اردبیل به سمت مصلای امام خمینی (ره) در محکومیت اغتشاشگران و حمایت از آرمان‌های انقلاب راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: راهپیمایی تحت عنوان پیروی و حمایت از فرامین رهبری و امنیت و اقتدار کشور روز چهارشنبه مورخه ۲۹ آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح از محل میدان امام خمینی (ره) تا میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان هم اعلام کرد: اجتماع مردم انقلابی و شهیدپرور اصفهان در حمایت از امنیت کشور و انزجار از اغتشاشگران روز پنج شنبه برگزار می شود.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مردم ولایتمدار قم پنج‌شنبه در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و در محکومیت شرارت‌های اخیر آشوب‌گران راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایی مردم تبریز در محکومیت آشوبگران برگزار شد

راهپیمایی و تجمع مردمی در محکومیت اقدامات آشوبگرانه اخیر صبح امروز سه‌شنبه در تبریز برگزار شد. مردم تبریز با شور و شعور برای جدا کردن صف خود از آشوبگران و حمایت از بیانات مقام معظم رهبری راهپیمایی کردند.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

مردم ولایت مدار تبریز از میدان ساعت به سمت مصلای حضرت امام خمینی(ره) این شهر حرکت کرده و ضمن محکوم کردن اقدام آشوبگران که به بهانه گرانی بنزین در برخی نقاط دست به اغتشاش زدند، از بیانات رهبری نیز حمایت کردند.

آن‌ها با پوشیدن کفن بر تن شعارهایی علیه آشوبگران سر دادند و از اقدام اغتشاشگران و حامیان خارجی آن‌ها اعلام انزجار کردند.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم امام‌جمعه تبریز در این راهپیمایی گفت: مردم با بصیرت آذربایجان و شهر تبریز با راهپیمایی پرشور خود در این هوای سرد نشان دادند تابع ولایت‌فقیه هستند.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه خط قرمز مردم آذربایجان است، گفت: حرکت‌های ناشایست عده‌ای آشوبگر در خیابان‌ها فتنه دشمنان اسلام و انقلاب و اقتدار ایران است.

آل هاشم با اشاره به اینکه مسئولان باید مشکلات جامعه را حل کنند، ادامه داد: دولت باید به‌موازات افزایش قیمت بنزین برنامه‌های مربوط به حمایت‌های معیشتی را نیز اجرایی کند.

امام‌جمعه تبریز ابراز داشت: مردم نگران از افزایش قیمت بنزین هستند ولی صف خود را از آن‌هایی که به اموال عمومی ، نیروی انتظامی و بسیج آسیب زدند جدا کرده‌اند.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

وی اظهار داشت: آذربایجان سر ایران است و مردم بصیر ما به مزدوران و جیره‌خواران شیطان بزرگ اعلام می‌کنند که تابع ولایت‌فقیه هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه باید در اسرع وقت موضوع افزایش یارانه‌ها و توزیع سبد کالایی برای مردم اعلام شود، گفت: دولت باید مشکلات معیشتی و خدمات درمانی اقشار مختلف را جبران کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است، ادامه داد: مدیریت هوشمندانه و دوراندیشانه ایشان حواشی موضوع بنزین را از بین برد.

وی با بیان اینکه باید با مدیریت جهادی درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین را به بخش تولید و صنعت اختصاص داد، افزود: باید زمینه رونق اقتصادی در کشور را فراهم کرده و از ریخت‌وپاش‌های بی‌مورد در ادارات جلوگیری شود.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

امام‌جمعه تبریز گفت: مردم امروز به خیابان‌ها آمدند تا مثل همیشه با پشتیبانی از تدابیر رهبری پوزه دشمنان را در اطاعت از ایشان به خاک بمالند.

وی با بیان اینکه برخی که به بهانه گرانی بنزین به خیابان‌ها آمدند دنبال پیاده‌سازی اهداف دشمنان بودند، گفت: معترض به گرانی بنزین، پمپ‌بنزین را آتش نمی‌زند و به اموال عمومی آسیب وارد نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه تعرض به امنیت عمومی راه اعتراض نیست، ادامه داد: مردم هرگز شرارت‌های صورت گرفته در چند روز اخیر را قبول نمی‌کنند.

تجمع مردم شهرکرد در محکومیت اقدامات آشوبگران

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

مردم شهرکرد پیش از ظهر سه شنبه با تجمع در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد اقدامات آشوبگرانه اخیر را محکوم کردند.

اقشار مختلف مردم با وجود سردی هوا و یخبندان در مصلای بزرگ شهرکرد تجمع کردند و با محکوم کردن اقدامات آشوبگرانه از بیانات مقام معظم رهبری حمایت کردند.

مردم با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی و با سر دادن شعار های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» وحدت، یکپارچگی و ولایتمداری خود را بار دیگر به جهانیان اثبات کردند.

مردم ولایتمدار شهرکرد در این تجمع شعارهای علیه آشوبگران سردادند و از اقدامات خرابکارانه آشوبگران و بر هم زدن امنیت کشور اعلام انزجار کردند.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری با حضور در این تجمع خودجوش بار دیگر پایبندی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از رهنمودهای رهبری را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در تجمع مردمی و اعلام انزجار از اشرار حوادث اخیر کشور در شهرکرد، اظهار کرد: امروز در بسیاری از مناطق کشور و چهارمحال و بختیاری روز بزرگی است.وی افزود: مردم ولایت‌مدار و با بصیرت استان که با بیداری وظایف دینی، اسلامی و انقلابی خود را دنبال می‌کنند و قطعا امروز در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بار دیگر ثبت خواهد شد.

حجت‌الاسلام نکونام گفت: پیشگامی شما مردم استان در خنثی کردن فتنه‌ها بار دیگر به ثبت خواهد رسید. وی بیان کرد: تصاویر این اجتماع بزرگ به صورت جهانی به گوش دشمنان، مستکبران و بدخواهان نظام خواهد رسید که متوجه می‌شوند ما هم خواسته و مشکل داریم، اما اجازه نمی‌دهیم که از بدخواهانی که به جز شرارت چیزی از آن‌ها دیده نشده در امور کشور ما دخالت کنند که با شعارهای خود آن‌ها را خنثی کرده و خواهیم کرد.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: امروزه انقلاب، انقلاب انبیا و انقلاب دینی بوده و تمام اهداف و منویات امام راحل و رهبری چیزی جز قرآن کریم، معارف انبیا و اسلام نبوده است، زیرا انقلاب اسلامی از آیات قرآن کریم نشات می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به مسئولان در نظام جمهوری اسلامی مطرح است، تصریح کرد: لازم است این امر مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد: باید مسئولان با مردم در ارتباط بوده و ارتباط میان آن‌ها صمیمی باشد، هر تصمیمی  که می‌خواهند بگیرند قبل از آن معیشت مردم را مدنظر داشته باشند.

وی گفت: قطعا مردم در برابر دشمنان می‌ایستند ولی بی‌تدبیری، سوء مدیریت و عدم نظارت لازم از سوی مسئولان را انتظار ندارند.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: رساندن بنزین به قیمت واقعی، سازو کار خود را نیاز دارد، اکنون که این تصمیم گرفته شده باید ساختار نظام تقویت شود و نظارت جدی و مستمر صورت گیرد.

وی گفت: خوشبختانه نقشه‌های شیطانی دشمنان نقش بر آب شد و مردم هرگز اجازه نمی‌دهند که دشمنان در میدان مطالبات آن‌ها قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: آتش زدن اموال عمومی یک شبه نبوده بلکه مدت‌ها آموزش داده شده که اینگونه اموال عمومی را به آتش کشیدند.

وی افزود: ممکن است عده‌ای از جوانان در این زمان هیجان زده شوند، ولی باید ان‌ها را به سمت جامعه خود هدایت و فتنه‌گران را از آن‌ها جدا کنیم.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

حجت‌الاسلام نکونام خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این ایام تمام مسئولان در عرصه حاضر و مردم به خوبی حمایت کردند که جای تشکر دارد که لازم است همچنان جداکننده این صف و کمک‌کننده به مردم باشند.

راهپیمایی مردم زنجان در حمایت از مواضع رهبری و محکومیت اغتشاش‌گران

راهپیمایی باشکوه و گسترده مردم زنجان در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاش‌گران برگزار شد.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان دوشنبه در راهپیمایی باشکوه و گسترده مردم زنجان با یادآوری اینکه مردم زنجان در حوادث سال ۹۶ نیز خودجوش به عرصه آمده و توطئه های دشمنان را خنثی کردند؛ افزود: مردم حزب‌اللهی و ولایتمدار زنجان امروز به صورت خودجوش در یک راهپیمایی باشکوه جواب توطئه های دشمنان  را دادند.

وی ادامه داد: سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و مردم استان  زنجان در پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه همیشه در صحنه هستند و ایشان نقشه راه را مشخص کردند.

خاتمی با تاکید بر اینکه هیچ گروه و جریان سیاسی حضور مردم را نباید به نام خود مصادره  کند، افزود: حضور گسترده مردم استان زنجان لبیک به ندای رهبری و  در حمایت از نظام است و همه باید در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در صحنه باشند.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه مردم مطالباتی دارند و مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، گفت: مردم مشکلاتی دارند که بخشی از این مشکلات به  دلیل تحریم ها است ولی بخش دیگر به دلیل ندانم کاری های داخلی است.

خاتمی با اذعان به اینکه وضعیت معیشتی شورای  زندگی  بسیاری از مردم دچار مشکل است، افزود: مسئولان باید تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم انجام  دهند و چالش های اقتصادی موجود را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران مسلمان هستند و برای پیروزی و تداوم انقلاب شهدای زیادی دادند، ادامه داد: مردم زنجان کسانی هستند که در این هوای سرد و زیر بارش برف برای حمایت از نظام و رهبری در راهپیمایی شرکت کردند نه عده ای اغتشاشگر که با ایجاد چالش می شوند.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران با گذشت ۴۰ سال از عمر نظام هوشیارتر از گذشته پای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: دشمنان نظام بداند که ملت ایران هرگز ذره ای از آرمان های خود و تبعیت از ولایت فقیه دست برنخواهند داشت.

خاتمی تاکید کرد: مسئولان کشور باید صدای مردم را بشنوند و مطالبات و خواسته های مردم را به خوبی جواب بدهند.

وی با بیان اینکه مردم زنجان همواره خط شکن بودند و صف خود را با اغتشاش گران جدا کردند، گفت: مسئولان باید برای قدردانی از حضور مردم در مورد طرح اصلاح بنزین توضیح داده و شفاف سازی کنند و برای رفع مطالبات مردم اقدام عملی و عملیاتی انجام  دهند.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

وی با اشاره به دخالت های سران کشور آمریکا و حمایت از اغتشاشگران، گفت: کسانی که اغتشاش  کردند متوجه باشند و در راستای اهداف دشمنان قدم برندارند.

خاتمی با بیان اینکه مطالبه داریم، گفت: با آسیب زدن به اموال عمومی و آتش زدن مسجد و بانک  مطالبات بیان نمی شود بلکه مطالبات باید در یک بستر مناسب و به دور از تنش بیان شود.

قیام مردم علیه اشرار ؛ راهپیمایی محکومیت آشوبگران

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار