کد خبر: ۸۰۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴ 26 November 2019

معاون پارلمانی حسن روحانی که هر دفعه در یک پست به زور جایش می دهند در تازه ترین اظهاراتش حرف هایی زده که رئیس دولت را به فنا داده است.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در برنامه «دستخط» گفت: «از مجلس دهم راضی هستیم …گاهی برخی نمایندگان که خیلی با دولت همراه و همکار هستند و تحت عنوان لیست دولت وارد مجلس شدند به من گله می کنند و می پرسند پس کی می خواهید سازماندهی کنید و برای مجلس آینده برنامه ریزی کنید»

«غضنفر» دولت گاف داد| آیا قوه قضائیه می داند؟

این سخنان معاون پارلمانی رئیس جمهور هیچ نیازی به تحلیل ندارد چرا که جناب امیری به سه واقعیت تلخ اعتراف می کند که عبارتند از:

۱. برخی در مجلس فعلی طبق خواسته دولت عمل کرده و تعدادی از نماینگان محترم به جای رضایت موکلین خود، رضایت دولت را جلب کرده اند.

۲. تعدادی از نمایندگان، با برنامه ریزی و به نوعی با حمایت دولت وارد مجلس شده اند و انتظار دارند در این دوره مانند مجلس گذشته عمل شود.

۳. دولت برای مجلس آینده و انتخابات دوم اسفند مجلس نیز برنامه ریزی دارد.

یکی از مشکلات اساسی کشور، همین سخنان معاون پارلمانی دولت است. اینکه به بعضی از نمایندگان مجلس، وکیل الدوله گفته می شود سخن گزافی نیست چرا که تعدادی از این آقایان و خانمها به جای عمل به وظیفه قانونی خود، به فکر ادای دین و راضی کردن دولت بوده و به همکاران دولت در مجلس تبدیل می شوند که همین موضوع باعث اصلی ناکارآمدی دولت و نابسامانی در کشور می شود.

و اما اینکه جناب معاون با صراحت اعلام می کند که تعدادی از نمایندگان با لیست و برنامه ریزی دولت وارد انتخابات مجلس می شوند، اعتراف به تخلفی آشکار و دخالت برنامه ریزی شده دولت در امر انتخابات است که طبق گفته جناب امیری در گذشته بوده و در آینده هم خواهد بود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار