امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایندگانی دلسوز و خدمتگزار را انتخاب می کنند، بنابراین نامزدها به دنبال معرفی توانمندی‌های خود باشند، زیرا مردم برنامه‌های آنان را رصد خواهند کرد.
کد خبر: ۸۰۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 13 December 2019

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار داشت: کاندیداهای مجلس دهم در این وضعیت کنونی کشور که مردم دارای مشکلات اقتصادی هستند، به دنبال ریخت و پاش نباشند بلکه به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.

وی تصریح کرد: مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نمایندگانی دلسوز و خدمتگزار را انتخاب می کنند، بنابراین نامزدها به دنبال معرفی توانمندی‌های خود باشند، زیرا مردم برنامه‌های آنان را رصد خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه های دشمنان برای ناامیدی در کشور، گفت: ملت ایران باید با حضور گسترده و با بصیرت در انتخابات رویاهای دشمنان را به یاس تبدیل می کنند.

امام جمعه گفت: باید با برنامه ریزی شاهد حضور بیشتر مردم در این انتخابات باشیم و البته کاندیداهای مجلس دهم در این وضعیت کنونی کشور بار سنگینی از مسئولیت بر عهده خواهند داشت.

کریمی تبار افزود: کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی به دنبال تخریب رقبای خود نباشند، ارائه مطالب خلاف قانون از سوی داوطلبان انتخابات خلاف حمایت از نظام اسلامی ایران و ولایت است.

وی با اشاره به اینکه این نظام با رای اکثریت مردم انتخاب شده است، گفت: مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و امروز به سبب وجود انقلاب اسلامی شاهد قدرت ایران در جهان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار