مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات دو نفر از شهروندان توسط آتش نشانان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷ 20 December 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان "رضا میرزایی"گفت در ساعت 8 و 13 دقیقه امروز 29 آذر ماه از یک مورد امداد و نجات کوهستان آگاه شدیم.
وی بیان کرد: دو نفر از شهروندان که به قصد کوه نوردی به کوه های مسجد صاحب الزمان(عج) عزیمت نموده بودند به علت خارج شدن از مسیر اصلی و عدم آشنایی به کوه نوردی قادر به ادامه مسیر نبودند.
رضا میرزایی در ادامه گفت:صبح امروز دو نفر از شهروندان بعد از این که متوجه میشوند قادر به ادامه مسیر نمی باشند با اقدام درست و بجا با شماره 125 سازمان آتش نشانی تماس گرفته و از آتش نشانان درخواست کمک نموده اند .
میرزایی در ادامه افزود:اکیپ امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی در کمال دقت و تخصص اقدام به نجات این دو بانو نموده و در کمال سلامت آنها را به پایین منتقل می نمایند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان در پایان از شهروندان خواست در طی کوه پیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند و و حتما به همراه یک نفر آشنا به کوه نوردی اقدام نمایند و در صورت گمراه شدن از مسیر با شماره تلفنهای امدادی تماس گرفته و از ادامه دادن مسیر خودداری نمایند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار