کد خبر: ۸۱۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 05 January 2020

فاطمه دختر 9 ساله کرمانی بعد از شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی نامه ای برای ایشان می نویسد و او را قهرمان زندگی خود می خواند و این نشان دهنده محبوبیت این بزرگ مرد جهان اسلام در بین کودکان است که او را با نام کوچک حاج قاسم صدا می زنند.

به گزارش “تابناک کرمان” فاطمه دختر ۹ ساله کرمانی است که بعداز شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی با چشمانی اشکبار کاغذ و قلمش را برداشته و برای ایشان نامه ای می نویسد، شاید بسیاری فکر کنند آن قدر کوچک است که نمی تواند تاثر و تالم از دست دادن بزرگ مرد جهان اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را درک کند اما باید گفت این سردار رشید همان قدر که در مقابل دشمنان مقتدر و اشداء علی الکفار بود در بین دوستان و مردم شریف ایران  چهره ای مهربان و محبوب بود که حتی کودکان نیز او را دوست داشتند.

نامه دختر ۹ ساله کرمانی به سردار سلیمانی پس از شهادت

فاطمه برای سردار رشید و شهید ایران این گونه می نویسد:

“سلام حاج قاسم”

جمعه بود و ۱۳ دی ماه که خبر شهادت شما را شنیدم، خیلی خیلی ناراحت شدم که قهرمان دنیا به شهادت رسید.

خیلی غمگین کننده است که یک آدم خوب و با ایمان به شهادت برسد، شما شهیدی پر افتخار برای کشور ایران هستید. تمام مسلمانان جهان شما را دوست دارند، از اینکه شما آدم های بد و ظالم را از بین می برید به شما افتخار می کنم. شما یک سرباز واقعی برای امام زمان بودید. شهادت تان مبارک.»

آری سردار رشید اسلام برای کودکان این سرزمین آن قدر دوست داشتنی و صمیمی بود که او را با نام حاج قاسم صدا می کردند، خدانگهدار ای الگوی ماندگار برای نسل پنجم انقلاب و همین ها راهت را ادامه خواهند داد و اجازه نمی دهند پرچم بر زمین بماند.

تنظیم: مهدی زاده

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار