توسط سازمان بسیج هنرمندان؛
کتاب الکترونیک و مکتوب «خاتم سلیمانی» شامل گزیده‌ای از اشعار شاعران کشور در رثای سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط سازمان بسیج هنرمندان کشور منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 07 January 2020

به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از مهر، این مجموعه که اشعارش، به‌صورت خودجوش توسط شاعران انقلابی سراسر کشور سروده شده، به‌صورت یک کتاب الکترونیک است که نشان‌دهنده‌ی‌ پیوند عمیق روحی مردم این سرزمین با سردار عشق و ایثار است؛ سرداری که پرچمدار مقاومت و پایداری بود.
از همان‌نخستین لحظه‌های انتشار خبر شهارت سردار قاشم سلیمانی، قلب شاعران متعهد و دغدغه‌مند در گوشه‌ و کنار ایران به‌جوش آمد و هرکدام برای ادای دینی که در خود نسبت به شهید احساس می‌کردند، با قلم‌هایشان سرریز شدند تا نشان‌دهند هرجا باشند و در هر سن و هر شغلی با عشق به وطن و اسلام و ایثار نفس می‌کشند و آتش به اختیار خواهند بود. حجم بالای اشعار سروده شده در یک‌روز گذشته، به‌قدری زیاد بوده که در کتابی نمی‌گنجید و ناچار گزیده‌ای از اشعار سروده‌شده، برای چاپ انتخاب شدند.
این کتاب الکترونیک توسط انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان و به کوشش شاعران بسیجی معصومه و مرضیه مرادی تهیه شده و توسط انتشارات پرتو رخشید عرضه می‌شود.
نسخه مکتوب مجموعه شعر «خاتم سلیمانی» به زودی روانه‌ی بازار نشر خواهد شد.

کتاب «خاتم سلیمانی» چاپ می‌شود

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار