نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا در «عین الاسد»، گفت: همگان بدانند ایران در راستای تحقق امنیت ملی و منافع ملی هیچگونه شوخی و مسامحه با هیچ کشور و قدرت منطقه ای و بین المللی ندارد.
کد خبر: ۸۱۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 08 January 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمد جواد جمالی نوبندگانی  در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا در «عین الاسد»، گفت: همگان بدانند ایران در راستای تحقق امنیت ملی و منافع ملی هیچگونه شوخی و مسامحه با هیچ کشور و قدرت منطقه ای و بین المللی ندارد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمله موشکی کشورمان نشان داد مباحث مطرح شده در مورد انتقام گیری بلوف سیاسی نبوده است، اظهار کرد: طی 5 دهه گذشته اولین بار است کشوری مستقیما به منافع آمریکا حمله نظامی می کند لذا می توان اذعان کرد بعد از جنگ جهانی دوم این اقدام صورت گرفته که نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه انتقام گرفته شده با توکل به خدا و پشتیبانی مردم ولایت مدار انجام شده است، ادامه داد: در این بین مزدورانی که در کشورهایی مثل بحرین، عربستان و امارات هستند باید از حمله موشکی ایران درس عبرت بگیرند و به خودشان گوشزد کنند وقتی اربابشان در مقابل جمهوری اسلامی تحقیر می شود، قطعا آنها تحمل یک نصفه روز مقابله و گرفتن انتقام از سوی ایران را ندارند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: بنابراین باید اذعان کرد تاکنون ایران از درب هشدار و عدم همکاری با کشورهای غربی با آنها رفتار کرده از این رو اقدام سپاه پیام منطقه ای هم در پی داشت.

جمالی نوبندگانی با اشاره به دیگر پیام های حمله موشکی سپاه به مقر تروریست های آمریکایی، افزود: همچنین برخی ضدانقلاب های داخلی نیز تصور می کردند توئیت های ترامپ و پمپئو می تواند ایران را از پای در بیاورد اما مشاهده شد که مردم ایستاده اند و هم اکنون آمریکا در مقابل ایران مستاصل است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه عملیات انجام شده باعث افتخار و تقویت روحیه جبهه مقاومت شد و روحیه تروریست هایی مانند داعش و النصره را تضعیف کرده است، تصریح کرد: همچنین این رخداد مشخص کرد قماری که ترامپ شروع کرده از هم اکنون نشانه های باختش آشکار شده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاهد تضعیف جبهه عبری-عربی-آمریکایی هستیم، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد حضور ناتو و آمریکایی ها در منطقه موجب تنش، شر مطلق، اختلاف افکنی و وحمایت از رژیم صهوینیستی است لذا این حمله مشخص کرد که وقتی اربابشان اینطوری درس می گیرد، آنها نیز باید فکر آینده خود باشند و از منطقه خارج شوند.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد بامداد امروز رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار