گودرزی با بیان اینکه یاوه گویی های ترامپ نشان دهنده ترس و وحشت از اقدام خبیثانه آمریکا است، مطرح کرد: ترس آمریکا به خاطر همین است می‌دانند که سردار سلیمانی چه مهری، چه راهی و چه شمعی را در دل آزادمردان روشن کرده است، امروز که خودش نیست؛ قطعاً نمی گذراند عَلَم بر زمین بنشینند و حتماً انتقام خواهند گرفت و معلوم نیست این انتقام از کجای جهان سر برآورد.
کد خبر: ۸۱۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 12 January 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:مسعود گودرزی با اشاره به شکوه و عظمت خاکسپاری و شییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و با تبریک و تسلیت برای شهادت سپهبدسلیمانی،گفت: اینکه بگوییم حاج قاسم ،سید شهدای مبارزه با تروریسم است،گزافه نگفته ایم.

وی افزود: ما سال‌های سال است که با افراطی گری و تروریسم ساخته و پرداخته استکبار جهانی خصوصاً آمریکا در منطقه و تروریسم دولتی درگیر هستیم و سردار سلیمانی کسی بود که با برنامه‌ریزی خوبی که داشت و با شجاعت و شهامت، تروریسم علیه جمهوری اسلامی ایران را پس زد و ریشه‌کن کرد.


عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: طبق درخواستی که سایر کشورهای آزادی خواه درمنطقه از وی داشتند؛ محوری تشکیل شد تحت عنوان محور مقاومت که توانست تروریسم را عقب بزند و باعث تنگ تر شدن عرصه برای استکباری است که می‌خواهد با چنین حرکت‌هایی زمینه حضور و نفوذ خود را در منطقه بیشتر کند. اما استکبار سردار سلیمانی ها را برنمی‌تابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر تلاش آمریکا برای حذف سردار سلیمانی، مطرح کرد: کشورهای استکباری سال‌های سال گفته بودند آنکه برنامه‌های ما را در منطقه نقش بر آب می‌کند؛ سردار سلیمانی است و به دنبال انتقام و حذف این سردار بزرگوار بودند.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس خاطرنشان کرد: حاج قاسم خودش عاشق شهادت بود و بالاخره به دست خبیث آمریکا کاری که به دنبالش بود، این کار را انجام داد و جسم سردارسلیمانی را از ما گرفت.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتقام خون سردار سلیمانی توسط مریدان و مشتاقانی انجام خواهد شد که یک تفکری را در دنیا ترویج دادند؛ شاید آن‌ها را نشناسیم؛ این دانشجویان، شاگردان و مریدان مکتب حاج قاسم و پیرو خط شهید سردار سلیمانی انتقامش را خواهند گرفت.

گودرزی با بیان اینکه یاوه گویی های ترامپ نشان دهنده ترس و وحشت از اقدام خبیثانه آمریکا است، مطرح کرد: ترس آمریکا به خاطر همین است می‌دانند که سردار سلیمانی چه مهری، چه راهی و چه شمعی را در دل آزادمردان روشن کرده است، امروز که خودش نیست؛ قطعاً نمی گذراند عَلَم بر زمین بنشینند و حتماً انتقام خواهند گرفت و معلوم نیست این انتقام از کجای جهان سر برآورد.

وی با اشاره به موضوع انتقام سخت که رهبری مطرح کردند،خاطرنشان کرد: ولی و رهبر ما فرمودند که انتقام سخت می گیریم و رهبری تکلیف را بر ما روشن کردند.

عضو فراکسیون وحدت و تقریب مذاهب اسلامی مجلس با بیان اینکه قطعاً انتقام سخت بردباری و هوشیاری، تدبیر و برنامه می‌خواهد؛شناسایی زمان خاص خودش را می‌خواهد و جمهوری اسلامی با درنظرگرفتن همه مولفه ها؛شعار و پیام و گفتار رهبری را محقق خواهد کرد و انتقام سختی را خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: قطعا دولت و ملت عراق که این حادثه تروریستی در خاک آنها انجام شده و تعرض به حاکمیت ملی و سرزمینی این کشور شده است، انتظار می رود که از طریق مراجع بین المللی پیگیری کنند و مردم شریف و قهرمان عراق که تفکرات شهید سلیمانی و مهندس و حمایت های شخص اول مقاومت باعث شده امروز عراقی آباد و آزاد داشته باشند و عراقی ها خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند؛ پس اینها هم انتقام خواهند گرفت.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملتی که پیرو ایده و تفکر سردارسلیمانی هستند، خودشان دست به انتقام خواهند زد، تصریح کرد: شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس هردو از کسانی بودند که سال های عمرشان را برای این که مردم آزاد باشند؛زیر یوغ وحشت تروریسم نباشندو زیر یوغ استکبار برای چپاول نباشند،گذاشتند؛ آنها هم شاگردانی خواهند داشت در عراق و دیگر کشورها که انتقام از آنها را پیگیری می کنند و از عراق هم همین انتظار است که از طریق مجامع بین‌المللی این موضوع را پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار