وزیر دفاع:
وزیر دفاع گفت: دشمنان باید بدانند که با شهادت فرزندان نخبه ملت، راه مقاومت تقویت شده و ملت ما مصمم‌تر می‌شود.
کد خبر: ۸۲۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 04 February 2020

وزیر دفاع به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد/ باید با قدرت ‌‌حق ملت ایران را از دشمن گرفت‌

به گزارش تابناک سمنان: امیر سرتیپ امیر حاتمی روز سه شنبه در حاشیه حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و تجدید میثاق با ارواح طیبه شهدا بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: راه شهید حاج قاسم سلیمانی همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، یک مکتب است و در واقع ایشان دانش آموخته برجسته مکتب انقلاب اسلامی بود که خود نماد مجسم این مکتب است و ان شاالله راهش با تمام وجود ادامه پیدا خواهد کرد.

او تاکید کرد: راهی که سپهبد شهید سلیمانی آغاز و طی کردند، ۴۰ سال برای آن زحمت کشیدند و به صورت شبانه روز همان راه استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی که همان شعار اساسی مردم در انقلاب اسلامی بود، است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: مردم ما این شعار‌ها را آگاهانه انتخاب کردند و مصمم بر آن در طول تاریخ انقلاب اسلامی پافشاری کردند و شهدای عزیز، نخبگان این مسیر بودند و شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای این شهدا و به ویژه شهدای مقاومت بود و ان شاالله این راه پرتوان‌تر و پیروان مصمم‌تر راه را ادامه خواهند داد.

او تصریح کرد: دشمنان باید بدانند و امروز بیش از گذشته می‌دانند که با شهادت فرزندان نخبه ملت ایران، ملت ما مصمم‌تر می‌شوند همانطور که ملت ما نشان دادند و همگی با تمام وجود آمدند و به دهان دشمنان زدند و گفتند که ما این راه را ادامه می‌دهیم و من مطمئن هستم به همین ترتیب خواهد شد.

او ادامه داد:  اگر حاج قاسم سرباز راه انقلاب بود ما سرباز صفر این راه هستیم که می‌طلبد بسیار تلاش کنیم لذا با تمام وجود و به صورت شبانه روزی باید همت کرد.

او تاکید کرد: کاری که شهدا کردند در مقایسه با کاری که ما انجام می‌دهیم غیرقابل مقایسه است، اما آن چیزی که به ما برمی گردد این است که با تمام وجود تلاش کنیم.

وزیر دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح افزود: آن‌ها که در مکتب انقلاب اسلامی بودند، شهادت، اثر شهادت، افتادگی، مقاومت و اثر آن را می‌دانند، زیرا دشمن را به خوبی می‌شناسند.

او اظهار داشت: ما با یک دشمن مصمم و کینه توز مواجهه هستیم که جز زبان قدرت و زور نمی‌فهمد و تنها در صورتی می‌توانیم حق ملت ایران را از او بگیریم که دارای قدرت باشیم.

او گفت: ما در این مسیر تمام تلاشمان را انجام دادیم و ان شاالله انجام خواهیم داد و به خدمتگزاران جمهوری اسلامی همین تاکید را داریم که حتما باید با قدرت، حق ملت ایران را گرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز (سه‌شنبه) با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت ادای احترام کرد.

محمدجواد فدائی استاندار کرمان، امیر معمارباشی فرمانده قرارگاه جنوبشرق ارتش، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان و پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را همراهی می‌کردند.

حضور  در شورای اداری استان کرمان و افتتاح آسایشگاه جانبازان از دیگر برنامه های وزیر دفاع در سفر یکروزه به کرمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار