وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آنهایی که در مکتب انقلاب اسلامی بوده و معنای شهادت و اثر شهادت، ایستادگی و مقاومت را می‌دانند، به خوبی دشمن رامی‌شناسند و می دانند که ما با یک دشمن مصمم کینه توز مواجه‌ایم که جزء زبان قدرت و زبان زور، زبان دیگری را نمی‌فهمد و تنها در صورتی می‌توانیم حق ملت ایران را از آنها بگیریم که دارای قدرت باشیم. ما در این مسیر همه تلاشمان را انجام داده و انجام خواهیم داد و به همه خدمتگذاران جمهوری اسلامی این تاکید را می‌کنیم که با قدرت، حق ملت ایران را از دشمن خواهیم گرفت.
کد خبر: ۸۲۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 04 February 2020

به گزارش «تابناک کرمان»؛ امیر سرتیپ "امیر حاتمی" صبح امروز ۱۵ بهمن ماه در حاشیه سفر به استان کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: بسیار سخت است که به کرمان سفر کنیم و حاج قاسم سلیمانی نباشد اما می توان اذعان داشت که اجر جهاد مستمر شهید سلیمانی نیز جزء شهادت نبود.

وزیر دفاع: با قدرت، حق ملت ایران را از دشمن خواهیم گرفت

وی راه حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب دانست و بیان کرد: سردار دل‌ها دانش آموخته برجسته مکتب انقلاب اسلامی بود که خودش نماد مجسم این مکتب است و انشالله ما نیز بتوانیم راه ایشان را با تمام وجود ادامه دهیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی برای تحقق شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» ۴۰ سال شبانه‌روز زحمت کشید تصریح کرد: مردم ما در پیروزی انقلاب اسلامی، آگاهانه این شعارها را انتخاب کردند و آگاهانه و مصمم در طول تاریخ انقلاب اسلامی برآن پای فشردند و در این راه نیز شهدای ما، نخبگان این مسیر بودند که شهید حاج قاسم سلیمانی سید الشهدا این شهدا و به ویژه شهدای مقاومت بود و ان‌شالله پیروان این عزیزان، این راه را مصمم‌تر و پرتوان‌تر از گذشته ادامه خواهند داد.

وی خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی گفت: بدانید با شهادت فرزندان نخبه این مرز و بوم، ملت ایران تقویت‌تر خواهند شد. همانگونه که در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت همه ملت ایران و حتی کشورهای منطقه با تمام وجود به صحنه آمدند و در دهان دشمن زدند و اعلام کردند که راه حاج قاسم سلیمانی‌ها را ادامه خواهند داد.

امیر سرتیپ حاتمی اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم که در ابتدا این راه را به خوبی بشناسیم به این راه پایبند باشیم زیرا با این راه است که عاقبت به خیر خواهیم شد. بالاترین عاقبت به خیری را شهادت در راه خدا می‌دانیم و تلاش می‌کنیم در این راه باشیم اما اینکه چقدر در این مسیر هستیم تصور بنده این است که اگر حاج قاسم سرباز این راه بود ما سرباز صفر این راه هستیم و حتما باید تلاش شبانه‌روزی کنیم و کاری که شهدا کردند در مقایسه با کاری که ما انجام می‌دهیم غیر قابل مقایسه است.

وی در خصوص افرادی که حرف از مذاکره می‌زنند گفت: آنهایی که در مکتب انقلاب اسلامی بوده و معنای شهادت و اثر شهادت، ایستادگی و مقاومت را می‌دانند، به خوبی دشمن رامی‌شناسند و می دانند که ما با یک دشمن مصمم کینه توز مواجه‌ایم که جزء زبان قدرت و زبان زور، زبان دیگری را نمی‌فهمد و تنها در صورتی می‌توانیم حق ملت ایران را از آنها بگیریم که دارای قدرت باشیم. ما در این مسیر همه تلاشمان را انجام داده و انجام خواهیم داد و به همه خدمتگذاران جمهوری اسلامی این تاکید را می‌کنیم که با قدرت، حق ملت ایران را از دشمن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
لایک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
عالی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تو را به خدا اگر مردید روی حرفت ایستاده ای حق مردم را از این مسئولین که باعث و بانی گرانی هستن بگیر.دشمن پیش کش .ما نوکرت هم هستم .این را بفرست برای ایشان .فقط دنبال مصلحت نباش........ ایران ویران شد سردار واز دزدی جیب زدن و..ایه قران میگوید ویل المتففین ...یادت هست .یانه ..... با این گرانی و سودهای باد اورده که نصیب عدهای کرده وهمه را خانه خراب کرده چطور میخواهی بجنگی ....مردی بجنگ .... .2و سال پیش خانه گران بود متری یکمیلیون ....ظرف این دوسال چی شد متری 20 میلیون .زمین با دلار وارد کردید .یا دیوارهای خانها رااز طلا ساختیتد ...پراید 6 میلیون شد 60 میلیون .اینها دشمن نیستند دوست هستند .جیب زدن از نوع خودی نه اشکال شرعی دارد نه اشکال اخلاقی از نظر.شما را بخدا این را برای ایشان بفرستید ..ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار