امام جمعه کرمان مطرح کرد؛
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان این‌که حاج قاسم وصیت‌نامه‌ی چهل صفحه‌ای دارد که در چهلم سردار سلیمانی منتشر می‌شود، گفت: «در این وصیت‌نامه یکی از دغدغه‌های جدی او خیرخواهی جدی نسبت به مردم بود، او در کسوت نظامی اما فوق‌العاده نسبت به مردم خیرخواه بود».
کد خبر: ۸۲۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۶ 06 February 2020

به گزارش تابناک کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در جلسه‌ی بصیرتی کارکنان انتظامی استان کرمان با تبریک ایام مبارک دهه فجر بیان کرد: «امام حسین(ع) همان‌طور که وجهه‌ی جهاد و شهادتش پررنگ است از نظر اخلاقی نیز انسانی فوق‌العاده است».
وی با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: «سردار سلیمانی یک فرمانده کاملا شجاع و سلحشور و در رفتار بسیار متواضع بود و لطافت روحی داشت».

وصیت‌نامۀ شهید سلیمانی در مراسم چهلم ایشان منتشر می‌شود
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان این‌که امام حسین(ع) فرمودند “خدایا! خداترسی من را آن‌گونه قرار بده که من در هر چیزی خدا را ببینم” افزود: «معمولا می‌گوییم در محضر خداییم اما امام حسین(ع) می‌فرمایند “من قبل از هر حرکتی خدا را ببینم” و اگر ما قبل از هر رفتار و سخنی خدا را ببینیم، مراقبت می‌کنیم که هر حرکتی را انجام ندهیم».
وی با بیان خاطره‌ای از سردار سلیمانی اضافه کرد: «حاج قاسم در شهری به دعوت سپاه سخنران بود و مسئول فرهنگی آن شهر گفته بود چون با من هماهنگ نشده اجازه نمی‌دهم او سخن بگوید».
علیدادی‌سلیمانی با بیان این‌که وارد آن شهر شدیم، دیدیم مردم دو دسته شدند و عده‌ای مخالف و عده‌ای موافق سخنرانی سردار سلیمانی هستند ادامه داد: «صبح زود این موضوع را با سردار در میان گذاشتم و گفتم “احساس نمی‌کنی شائبه‌ی نفسانی در آن باشد”، سردار سلیمانی گفت “من سخنرانی نمی‌کنم و به مردم اعلام کنید”».
وی با بیان این‌که در این موضوع حق با سپاه بود و سردار سلیمانی هم از طرف سپاه دعوت به سخنرانی در این مراسم شده بود بیان کرد: «با این‌که حق با سپاه و سردار سلیمانی بود و مسئول فرهنگی آن شهر هیچ حقی نداشت اما سردار سلیمانی با تواضع کامل سخنرانی نکرد».
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: «یک‌بار که در پرواز به تهران با سردار سلیمانی همراه شدم، شروع به طرح موضوعی با وی کردم اما احساس کردم حواسش نیست خواستم به او بگویم که دیدم خودش قبل از من گفت “من حواسم نیست و یک دغدغه دارم بگذارید حل شود در خدمتم”».
وی افزود: «سردار سلیمانی گفت “آن خانمی که آن‌جا نشسته، احساس می‌کنم مادر شهید است؛ بگذار احوالش را بگیرم بعد می‌آیم”. سردار سلیمانی رفت دو زانو جلوی این خانم نشست و گفت “ببخشید شما مادر شهید هستید”، آن خانم گفت “نه من مادر شهید نیستم” بعد سردار سلیمانی برگشت و به من گفت “خیالم راحت شد، فکر می‌کردم مادر شهید است و من بی‌اعتنا از کنارش رد شدم”».
علیدادی‌سلیمانی با بیان این‌که سردار سلیمانی در همه‌ی احوال خود خدا را می‌دید گفت: «اگر شما هم خدا را ببینید اخلاق و رفتار شما تغییر خواهد کرد، وقتی با خدا شوید روح انسان به جایی می‌رسد که بی‌تاب دنیا شده و آماده‌ی پرواز می‌شود».
وی با اشاره به این‌که یکی از ویژگی‌های ممتاز حاج قاسم خیرخواهی او بود ادامه داد: «حاج قاسم وصیت‌نامه‌ی چهل صفحه‌ای دارد که در چهلم سردار سلیمانی منتشر می‌شود».
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: «در این وصیت‌نامه یکی از دغدغه‌های جدی او خیرخواهی جدی نسبت به مردم بود، او در کسوت نظامی اما فوق‌العاده نسبت به مردم خیرخواه بود و در جایی از وصیت‌نامه خود نوشته است “خدایا چهل سال درب خانه تو ایستادم چرا اجازه‌ی ملاقات به من نمی‌دهی؟”».

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار