احساس خطری که البته اتخاذ راهبردی نه چندان منطقی از سوی رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس را سبب گردیده و شاهدیم که وی هر لحظه به سمتی تمایل نموده، هراز گاهی حملات بی‌هدف و کوری را علیه رقبا تدارک‌ می بیند.وحتی به احزاب و گروه‌های حامی خود نیز بی‌توجهی و بی‌محلی نموده و خود را به طرز معنا داری از آنها جدا معرفی می‌نماید.
کد خبر: ۸۲۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲ 19 February 2020

به گزارش «تابناک کرمان»؛ گرچه قریب به اتفاق صاحبنظران و اقشار عام وخاص در کرمان راور و توابع، تا چندی پیش محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده‌ی کنونی کرمان وراور را برنده قطعی، و بعبارتی از پیش برنده می‌دانستند.
اما اتفاقات روزها وماه‌های اخیر، وی را در شرایطی بسیار پیچیده وشاید یکی از ناباورانه‌ترین سطح مقبولیت و حتی امکان انتخاب برای یک دوره‌ی دیگر قرارداده!؟ شرایطی که عدم اقبال اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس را درست در آخرین سال تصدی وی در این جایگاه رقم زد.

آقای نماینده در بن بست اخلاق

آنچه موضع‌گیری های غیرشفاف، ولکنت زبان سیاسی وی ، مضاف بر آن سکوت وتردید جمع قابل توجهی از جانبداران وی ، در ادامه‌ی این جانبداری را سبب گردیده عدم اقبال ناگهانی که وی را به همسویی و همسوئی‌های عجیب و نامانوس، حتی با جناح دولتی کرمان در انتخابات پیش رو متوسل نموده با چندین وچند پرسش مهم و سرنوشت ساز از سوی گروه‌های کثیر مردمی شامل منتقدین، مطالبه‌گران و طالبان شفافیت و مردم عادی امروز مواجه گردد و تاکنون کوچکترین پاسخ قابل اعتنایی به بیش از سیزده ، چهارده مورد ابهام جدی پیرامون خود ونزدیکانش ارائه نکرده ...

پاسخی که شاید به دلیل دست پر منتقدین، واستناد آنها به حقایقی مستند و غیرقابل انکار ،برای ایشان امکان پذیر نباشد. این عدم امکان یاعدم تمایل ویاحتی فرار از پاسخگویی به ابهامات، که با افشاگری علی ربیعی و بازداشت فامیل حاشیه ساز آقای نماینده در آستانه تبلیغات انتخاباتی آغاز ، وبا خبر درخواست فوریت لایحه‌ای که جریحه دارشدن دوستداران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی راسبب شد به اوج حساسیت رسیده ، پس از بازداشت و برخورد قهری آقای نماینده بامنتقدان و عدم پاسخگویی شفاف وی به درخواست‌های مطالبه‌گران، رسانه ها ومردم ، تردیدهای بیشتری را نسبت به صلاحیت وی برای کسب مجدد کرسی نمایندگی ملت ایجاد نمود.

آقای نماینده در بن بست اخلاق
این تردید و تنزل اعتماد عمومی را می رود تا خطر برخورد متقابل افکار عمومی در پای صندوق رأی را برای وی بهمراه داشته باشد ، موضوعیست که وی را بااحساس خطر مواجه نموده است.

احساس خطری که البته اتخاذ راهبردی نه چندان منطقی از سوی رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس را سبب گردیده و شاهدیم که وی هر لحظه به سمتی تمایل نموده، هراز گاهی حملات بی‌هدف و کوری را علیه رقبا تدارک‌ می بیند.
وحتی به احزاب و گروه‌های حامی خود نیز بی‌توجهی و بی‌محلی نموده و خود را به طرز معنا داری از آنها جدا معرفی می‌نماید.

هرچه هست در روزهای آینده و با توجه به سردرگمی مشهودی که در رویکرد ، گفتار و حتی مواضع پورابراهیمی به چشم می خورد، احتمال اقداماتی ناپخته ونسنجیده تر از اقدامات اخیر نیز، از وی خارج از تصور نیست.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار