مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان کرمان خبر داد؛
مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان با بیان این‌که یک شعبه‌ی اخذ رای در کنار مزار سپهبد شهید سلیمانی پیش‌بینی شده است گفت: «اخذ رای مردم در محل گلزار شهدای کرمان و مزار حاج قاسم انجام می‌شود».
کد خبر: ۸۲۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۴ 21 February 2020

به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از تسنیم، رضا رضایی در همایش عوامل اجرایی انتخابات شهر کرمان بیان کرد: «در آستانه‌ی روز رای‌گیری هستیم و تاکنون اقدامات زیادی برای برگزاری انتخابات در استان شده است».
وی با بیان این‌که شهرستان کرمان بزرگ‌ترین شهرستان استان است و تعداد رای اولی آن ۲۳ هزار نفر است گفت: «حدود ۶۹ هزار رای اولی در مجموع استان داریم که حدود یک‌سوم آن در کرمان هستند».

یک شعبۀ اخذ رای در آرامگاه سپهبد شهیدسلیمانی مستقر می‌شود
مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان با بیان این‌که هماهنگی لازم بین عوامل اجرایی و عوامل نظارت در استان وجود دارد افزود: «آموزش‌های لازم ارائه و هماهنگی ایجاد شده است».
وی با بیان این‌که بنای ما بر همکاری، تعامل و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است یادآور شد: «شعبه‌ی اخذ رای در مزار سپهبد شهید سلیمانی پیش‌بینی شده و اخذ رای مردم در محل گلزار شهدای کرمان و مزار حاج قاسم انجام می‌شود».
رضایی با اشاره به این‌که انتخابات مجلس یک انتخابات بسیار حساس است و باید مراقبت کرد تا انتخابات در سلامت کامل برگزار شود، اضافه کرد: «رای مردم به فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب حق‌الناس است و نباید خود را مدیون مردم و خدای خود کنیم».
وی با بیان این‌که باید حافظ رای مردم در هر شرایطی باشیم و از آراء مردم صیانت کنیم گفت: «در بحث تایید صلاحیت‌ها نیز تمام تلاش خود را به‌کار گرفتیم تا حق کسی ضایع نشود».
مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان افزود: «اطمینان خاطر می‌دهیم که افراد داوطلب در کمال صداقت و شفافیت و بی‌طرفی مورد بررسی و صلاحیت قرار گرفتند». 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار