تابناک / رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از انتخاب ۵ نفر از اعضای کمیسیون بهداشت برای عضویت در قرارگاه کرونا ویروس و تصویب تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا ۱۵ فروردین در نشست فوق العاده امروز این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 25 February 2020

تابناک / رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از انتخاب ۵ نفر از اعضای کمیسیون بهداشت برای عضویت در قرارگاه کرونا ویروس و تصویب تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا ۱۵ فروردین در نشست فوق العاده امروز این کمیسیون خبر داد.

علی نوبخت حقیقی، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در تشریح دستور کارروز یک شنبه، کمیسیون بهداشت از حضور معاونان وزیر بهداشت در این نشست فوق العاده برای بررسی اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در این جلسه سه ساعته با حضور معاونان بهداشت، درمان، دارو و پارلمانی وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از نمایندگان کمیسیون های تخصصی مجلس اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا بررسی شد.

 

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس در این نشست دیدگاه‌های خود را مطرح و برخی انتقاد کردند که افراد غیرمسئول و آنهایی که در جریان موضوع نیستند نباید در مورد آمار این بیماری اطلاع‌رسانی کنند.

 

وی از انتخاب ۵ نفر از اعضای کمیسیون بهداشت برای عضویت در قرارگاه کرونا ویروس خبر داد و گفت: اسامی بهروز بنیادی، نماینده مردم کاشمر، همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز، سیدمرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان، محمدحسین قربانی ، نماینده مردم آستانه اشرفیه، و حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان به وزارت بهداشت اعلام شد که در جلسات قرارگاه حضور داشته باشند؛ بی شک این اقدام موجب ایجاد انسجام، وحدت، همفکری و هم افزایی می‌شود.نوبخت یادآور شد: آقای میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس موضوع تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا ۱۵ فروردین را مطرح کرد که با این موضوع موافقت و مقرر شد این پیشنهاد به رئیس مجلس اعلام شود؛ اگر این پیک برداشته شود آلودگی کاهش می یابد.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم ادامه داد: همچنین در این نشست موضوع تعطیلی مجلس مطرح شد اما از دیدگاه پزشکی به صلاح دانسته نشد و قرار شد در ورودی های مجلس کنترل مناسب انجام شود تا نمایندگان و پرسنلی که مشکوک به کرونا هستند به مراکز درمانی معرفی شوند./خانه ملت

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار