بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان یازدهمین دوره مجلس این استان نوشت: سکوت در برابر تعطیلی مجلس و عدم رسیدگی به لایحه بودجه ۹۹ خیانت به رای مردم و کشور است.
کد خبر: ۸۳۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 17 March 2020

به گزازش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سکوت نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کرمانشاه در برابر تعطیلی مجلس و عدم رسیدگی به لایحه بودجه 99 خیانت به رای مردم و کشور دانست.

در این بیانیه آمده است:

این روز‌ها در کشورمان مردم روزگار سختی را سپری می‌کنند. متاسفانه با ورود ویروس کرونا به کشور فشار‌های زیادی به مردم عزیز ایران وارد شده است و بسیاری از مردم در معرض ابتلا به این ویروس منحوس هستند.

چیزی که در این زمان بسیار حائز اهمیت است مدیریت جهادی و تلاش سخت مسؤولان برای مدیریت این بیماری و فائق آمدن بر مشکلات است،اما متاسفانه با وجود مشکلات در کشور شاهد اهمال کاری 2 راس مهم جامعه یعنی قوه مقننه و قوه مجریه هستیم به گونه‌ای که دولت جهت مدیریت ویروس در کشور تنها به برگزاری هفته‌ای یک‌بار جلسه بسنده کرده و وزارت بهداشت را در میدان مبارزه با ویروس کرونا تنها گذاشته و از طرفی مجلس شورای اسلامی که باید در این زمان حضور فعالی را داشته باشد به‌خصوص در زمینه‌ی رسیدگی به لایحه بودجه سال 99 که بسیار امر مهم و حیاتی برای کشور است، شاهد تعطیلی مجلس بودیم.

اما چیزی که بیش از همه مردم را آزار می‌دهد سکوت و عدم مطالبه‌گری منتخبان خود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که گویا منتخبان یازدهمین دوره مجلس با اطمینان خاطر از رای آوردن خود در مجلس یازدهم چشم خود را به روی چنین امر مهمی در کشور بسته و هیچگونه مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس دهم جهت برگزاری جلسات مجلس حتی به صورت مجازی هم نکرده‌اند.

علاوه بر مطالبه‌گری از امر گفته شده، متاسفانه حتی هیچ گونه موضع‌گیری در خصوص بودجه سال 99 نیز از منتخبان یازدهمین دوره مجلس هم شاهد نیستیم.

لذا بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه اعلام می‌دارد که هرگونه سکوت نمایندگان یازدهمین دوره مجلس استان کرمانشاه خیانت به رای مردم و کشور خواهد بود و در صورت ادامه‌ بی‌تفاوتی نمایندگان نسبت به تعطیلی مجلس و بودجه سال 99 نمایندگان باید در دانشگاه رازی کرمانشاه بعد از تعطیلات حاضر شده و به قشر دانشجو پاسخگو باشند و بسیج دانشجویی نسبت به عملکرد منتخبان یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در افکار عمومی و فضای عمومی دانشگاه روشنگری خواهند کرد و اعلام می‌کنند که خسارات و فشار اقتصادی در سال 99 که بر مردم تحمیل خواهد شد حاصل چه تصمیمی بوده و مسببان آن چه کسانی هستند.

 

 

 

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار