سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار خودرو، گفت: اگرچه در هفته‌های گذشته در اثر کاهش عرضه خودرو به بازار قیمت چارچرخ‌ها روزانه افزایش می‌‎یافت تا جایی که بهای پراید از مرز 60 میلیون تومان نیز عبور کرد اما با شیوع ویروس کرونا بازار خودرو کساد و میزان خرید و فروش ها اُفت چشم‌گیری پیدا کرد.
کد خبر: ۸۳۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 17 March 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:رحیم زارع سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار خودرو، گفت: اگرچه در هفته‌های گذشته در اثر کاهش عرضه خودرو به بازار قیمت چارچرخ‌ها روزانه افزایش می‌‎یافت تا جایی که بهای پراید از مرز 60 میلیون تومان نیز عبور کرد اما با شیوع ویروس کرونا بازار خودرو کساد و میزان خرید و فروش ها اُفت چشم‌گیری پیدا کرد.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی افزود: رکود خرید و فروش‌ها سبب شده از ابتدای اسفند ماه تاکنون کاهش قیمت خودروهای تولید داخل را در بازار شاهد باشیم و این روند با توجه به کاهش حجم تقاضا ادامه دار خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس اظهار کرد: اگرچه هر ساله در روزهای پایانی سال تقاضا در بازار خودرو افزایش می‌یابد و به واسطه این امر قیمت ها صعودی می شود اما در حال حاضر مشاهدات حاکی از این است که به دلیل نگرانی از شیوع کرونا مراجعه مشتریان به بازار و نمایشگاه های خودرو به حداقل رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: به نظر می‌رسد در شرایط کنونی اگر خریدار واقعی نیز در بازار باشد، قدرت چانه زنی بالایی خواهد داشت و وی تعیین کننده قیمت است./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار