مواد ضدّعفونی و ژلهای استریل کننده‌ی دست و سطوح را که به دلیل تولید زیادتان در کوچه و خیابان مانده ، رفتگران و مسئولین نظافت شهری از جمع‌آوری آنها خسته شده‌اند را به کشور و مردم نیازمند آمریکا هدیه کنید.
کد خبر: ۸۳۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 20 March 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ داشتن مسئولین بامزه و خوش مشرب نعمتی است برای این ملّت، مسئولینی که با هر شرایطی در حال تعریف کردن لطیفه و گفتن جوک هستند. مگر می‌شود با داشتن چنین مسئولانی نخندید و شاد نبود؟
آخرین لطیفه‌ی سال ۹۸ را یکی از معاونان وزیر بهداشت برایمان گفت؛ اصلاً از زمانیکه جناب نمکی وزیر بهداشت شده‌اند ، فکر کنم بر اثر قانون تراوایی به دلیل غلظت بالای نمک این عالجناب ، تراوش نمک از ایشان به معاونان و مشاوران سر ریز و کم کم شاهد «نمک سود» شدن کلّ وزارت خانه‌ی ایشان باشیم.

آخرین لطیفه‌ی سال

معاون ایشان فرموده‌اند که: حاضرند به آمریکا در کنترل کرونا کمک رسانی کنند.
احسنت و درود فراوان بر شما. به نظر بنده هم حتماً توانایی اینکار را دارید و آنرا انجام دهید، مثلاً ماسکهای اضافه‌ای که کانتینر به کانتینر بلا استفاده مانده‌اند را به کشور فقیر ، نیازمند و عقب مانده از نظر اقتصادی و تحت تحریم آمریکا هدیه کنید.

یا مواد ضدّعفونی و ژلهای استریل کننده‌ی دست و سطوح را که به دلیل تولید زیادتان در کوچه و خیابان مانده ، رفتگران و مسئولین نظافت شهری از جمع‌آوری آنها خسته شده‌اند را به کشور و مردم نیازمند آمریکا هدیه کنید.
لباسهای مخصوص پرستاران در بخشهای مراقبت کرونایی و عینک محافظ که در بیابانها هم ریخته را جمع کرده و به آمریکا و اروپا هدیه دهید.

پزشکان و پرستاران و کادر درمانی هم که در طول ۲ ماه گذشته آماده باش نبوده‌اند که فقط خورده ، خوابیده‌اند و کاری ندارند که همه‌ی دو ماه گذشته را استراحت کرده‌اند و تلفاتی هم نداشته‌اند برای کمک به مردم مستضعف و نیازمند آمریکا بفرستید و یا کارتن خوابها و بیماران کروناییِ آمریکا را با کشتی و هواپیما به ایران بیاورید ، شما که کمبود امکانات و تخت بیمارستانی ندارید.

احتمالاً هم‌زمان با شیوع ویروس کووید۱۹ و بیماری کرونا در ایران ویروس دیگری که مسبّب شُل مغزی و گفتن پرت و پلا است شیوع پیدا کرده است که معاون وزیر بهداشت چنین پیشنهادی به مغزش رسوخ کرده است.

بزرگوار ، دلاور ، باور کن حرف نزنی کسی فکر نمی کند لالی؟! از مسئولین بزرگوار استدعا داریم در سال جدید کمتر حرف بزنند و کمتر مصاحبه بکنند و کمتر در برنامه‌های زنده‌ی تلویزیونی شرکت کنند و به جای آن هرآز گاهی کمی هم فکر کنند. باور کنید اگر کمی در مورد چیزی که می‌گویید و به زبان می‌آورید گاهی هم فکر کنید نمی‌میرید.

انتهای پیام/*

برچسب ها: حسن عباسی ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار