آمار کذب وزارت بهداشت از اوضاع خوب بستری‌ها، حتی فرماندار را فریب داده است:
کد خبر: ۸۳۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 22 March 2020

قربانعلی ولی‌زاده در واکنش به نامه سازمان نظام پزشکی بابل مبنی بر اعلام حالت فوق‌العاده و تعطیلی بابل: در این مقطع زمانی که ورودی و خروجی بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان به تعادل رسیده، اعلام شرایط فوق‌العاده در بابل ضرورت ندارد.
خوشبختانه در حال حاضر مراجعه بیماران مشکوک به کرونا در مراکز درمانی بابل با توجه به جمعیت شهرستان به تعادل نسبی رسیده است و تنها همراهی بیشتر شهروندان از طریق رعایت نکات بهداشتی ارایه شده از جمله خارج نشدن غیرضروری از خانه می‌تواند به شکست کامل زنجیره شیوع بیماری و شکست کرونا منتهی شود.
در حال حاضر بیماران مشکوک به کرونای بستری در بیمارستان‌های بابل به ۳۵۰ نفر کاهش یافته است و یکصد تخت در بیمارستان‌های شهرستان در صورت نیاز به بستری بیماران مشکوک به این ویروس خالی است.
همه ما داغدار پزشکان و شهروندانی هستیم که به خاطر ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
شهرستان بابل برای شکست ویروس کرونا با تمام وجود در حال تلاش شبانه‌روزی است.
بابل جزو اولین شهرهای مازندران بود که علی‌رغم تصمیم ملی، بازارهایش را تعطیل کرد و این تعطیلی تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا، درباره تعطیلی بیشتر بازارها تصمیم‌گیری خواهد شد.
نظارت بر تعطیلی بازارها در این ایام تشدید خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که تجمعات در بازارها زمینه گسترش ویروس کرونا را فراهم کند.
در این مقطع همه دلسوزان شهرستان بابل باید به میدان بیایند و با تمام ظرفیت افکار عمومی را راضی کنند که خانه‌نشینی بهترین ابزار شکست این ویروس است.
اگر حتی ما در بابل شرایط فوق‌العاده هم اعلام کنیم اما شهروندان رعایت نکنند و به دید و بازدید و مسافرت‌های نوروزی بپردازند، جز بازی با کلمات هیچ ارزش دیگری نخواهد داشت.
خیرین بابلی در یک ماه اخیر حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند و با کمک‌های بیش از ۲۰ میلیارد ریالی خود، بخشی از مشکلات مراکز درمانی را رفع کردند.
به صورت مستمر و شبانه‌روزی پیگیر رفع مشکلات بیماران کرونایی به خصوص کمبود دارو هستیم تا داروها راحت‌تر و با سرعت بیشتر از طرف وزارتخانه تامین و به دست بیماران برسد.

 اخبار مرتبط:

فوت ششمین پزشک در بابل و تلفات گسترده کرونا در این شهر، خشم جامعه پزشکی بابل را برانگیخت

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار