کد خبر: ۸۴۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ 07 May 2020

مطالعه‌ای در سن‌فرانسیسکو نشان می‌دهد : 90 درصد کسانی که تست کرونای مثبت داشته‌اند ناچار به ترک خانه برای کار کردن بوده‌اند و نمیتوانستند کارشان را از خانه انجام دهند!
پژوهشگران سن‌فرانسیسکویی بین 25 تا 28 آپریل، 4160 نفر از ساکنان محله‌ی میژن این شهر را مورد تست کرونا قرار داده‌اند.

افرادی که بیشتر از منزل خارج می‌شوند شدیدتر در معرض کرونا هستند
از بین 62 نفر که تست آنها مثبت گردیده است، 90 درصد کارکنانی بوده‌اند که نوع کار آنها ضروری تشخیص داده شده و لازم بوده از خانه خارج شوند.
95 درصد افراد با تست مثبت کرونا، اسپانیایی‌ یا لاتین تبار بوده‌اند.
https://mol.im/a/8290801

پژوهش جدیدی نشان میدهد که 90 درصد افرادی که در محله‌ی میژن سانفرانسیسکو تست کرونای مثبت داشته‌اند، ناگزیر از خروج از منزل برای کار کردن بوده‌اند.
پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا- سن‌فرانسیسکو، ماه گذشته آزمایش گسترده‌ای در محله میژن انجام دادند تا تصویر جامعی از گسترش کووید19 در محله‌ها دست یابند. نتایج این آزمایش این هفته اعلام گردید و نشان داد که تست 2/1 درصد از 4160 نفر مورد آزمایش، مثبت گردیده است.
دکتر دیان هولیر، رییس بخش ایدز، عفونت و بیمارهای جهانی در دانشگاه سن‌فرانسیسکو و مسوول پژوهش، گفته است که در میان افراد با تست مثبت، 90 درصد "به هیچ‌وجه امکان کار از خانه نداشته‌اند" .
"این افراد، کارکنان جبهه مقدم و مشاغل ضروری بودند که به ناچار خارج از خانه به کار میپرداختند یا بیکار شده بودند."
در این آزمایش، به همه ساکنان محله‌ی میژن (که دومین محله پرتراکم جمعیتی در سن‌فرانسیسکوست) بین 25 تا 28 آوریل تست مجانی کرونا ارایه گردید. و حدود 50 درصد اهالی برای آزمایش مراجعه کردند.
از 62 نفری که تست آنها مثبت اعلام گردید، سه چهارم مرد بودند. 95 درصد افراد با تست مثبت کرونا، اسپانیایی‌تبار یا لاتین‌تبار بوده‌اند.
بیش از 80 درصد افراد تست مثبت گفته‌اند که از نظر اقتصادی تحت فشار قرار دارند در حالی که این سهم میان افراد با تست منفی، 53 درصد است.
پس از اعلام نتایج روز سه‌شنبه، مسوولان شهر اعلام کردند که همه کارکنان با مشاغل ضروری می‌توانند تست مجانی کرونا بدهند. دکتر هولیر اظهار امیدواری کرد که این گام بعدی در جهشی برای کنترل کووید 19 باشد. تا روز دوشنبه در سن‌فرانسیسکو 1624 مورد قطعی ابتلا به کووید 19 وجود داشت که از آن میان 29 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار