کد خبر: ۸۴۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 11 May 2020

برای خدمت عازم بوشهر است، کارت پرواز می گیرد و سوار هواپیما می شود و در صندلی خود قرار می گیرد.
بواسطه احساس مسئوليت خود به عدم رعایت فاصله اجتماعی در پرواز محترمانه به مهماندار اعتراض می‌کند، مهماندار این شرکت هواپیمایی تازه تاسیس، وی را نادان و بیسواد خطاب می‌کند! ایشان با احترام، خود را پزشک متخصص بیهوشی معرفی می‌کند، مهماندار صحنه را ترک و با گروهی چهار نفره به فرماندهی خانم کم سن و سالی که خود را سرمهماندار معرفی ميكند به سراغ پزشک بوشهری رفته و با توهین و برخورد فیزیکی خانم دکتر را از هواپیما اخراج می‌کنند...!

پس از اخراج پزشک از هواپیما و پرواز، یکی از مهمانداران اعلام می دارد که چون تعدادی از بستگان نزدیک خلبان به علت ابتلا به کرونا فوت نموده اند، جناب خلبان به این قشر آلرژی دارد و اگر این پزشک در پرواز می ماند، ممکن بود پرواز سلامت به مقصد نرسد! و ادامه می دهد، پزشکان بیهوشی ناقل ویروس کرونا هستند و جناب خلبان در هر پروازی متوجه شوند پزشک متخصص بیهوشی در پرواز هست، وی را اخراج می کنند!

اين بي احترامی و بی اخلاقی در زمانی رخ ميدهد كه پزشكان در خط اول مبارزه با كرونا هستند و طبق آمار های رسمی كادر درمان تاكنون بيش از ١١٠ شهيد داده است تا بتواند سلامت را به جامعه بازگرداند تا اين خلبان روان پريش و مهمانداران بي ادب ادامه كار دهند و پزشكان را به جرم درگيري با كرونا از هواپيما اخراج كنند...!

مسئولين نظام پزشكی
اين سازمان عريض و طويل برای اين تشكيل نشده كه ديكته كننده دستورات و تصميمات مسئولين مالياتی و دولتی باشد يا اطلاعات و شماره تلفن پزشكان را به افراد حقيقی و حقوقی بفروشد تا اجناس بنجول خود را تبليغ كنند، پزشكان حق عضويت پرداخت نميكنند شما كارمند استخدام كنيد و حقوق دهيد كه برايشان قيافه بگيرند..!
وظيفه شما دفاع از حقوق و حيثيت صنف است و اينكه هر مجری و مسئول و مهمانداری بخود اجازه ميدهد به پزشكان اهانت كند معلول عملكرد ضعيف و بی‌عرضگی شماست..!
حداقل كاري در اين شرايط انتظار ميرود پيگيری جدی و حقوقی موضوع، ممنوعيت پرواز برای آن خلبان روان پريش و مهمانداران بی ادب و تحريم اين شركت هواپيمايی است ...

نميتوانيد، به كسی بسپاريد كه می تواند...!

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار