کد خبر: ۸۴۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 12 May 2020

متأسفانه خبر پخش شده صحت داشته و من فقط خیلی محترمانه و محرمانه از پرسنل پرواز خواهان حفظ اصل فاصله گذاری فیزیکی شدم. با توجه به اینکه صندلی خالی در هواپیما موجود بود و دو فرد کناری من در هواپیما حتی اصول ابتدایی ایمنی (ماسک ساده) رو نداشتن و مدام در حال صحبت با تلفن همراه بودند.

لازم به ذکر هست که من بیش از ۲۰ روز بود که هیچ شیفتی در هیچ بیمارستانی نداشتم و هیچگونه علامت بالینی نداشته و ندارم. صرفاً به جهت اینکه شغل ما حساس هست (به خصوص ویزیت بیماران با ریسک بالا و دچار نقص ایمنی در ICU) و توضیح این موارد به کادر پرواز که ممکن است من به علت عدم رعایت فاصله فیزیکی مناسب ناقل بیماری بشوم (نه اینکه ناقل و یا مبتلا به بیماری هستم!) و بهتر است صندلی من رو با توجه به اینکه صندلی خالی در هواپیما موجود بود عوض کنند، با این برخورد غیر حرفه ای و توهین آمیز مواجه شده و از پرواز اخراج گشتم آنهم به بهانه اینکه شما عنوان کردید ، مبتلا و ناقل کرونا هستید!

فقط این موضوع رو تصحیح کنم که من با هیچ خبرگزاری مصاحبه نکردم. صرفاً یک سری توضیحات به ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حراست دانشگاه، رئیس انجمن بیهوشی و برخی از همکاران متخصص بیهوشی که جهت همدردی و پاسخ به این حرکت توهین‌آمیز با بنده تماس گرفتند دادم و از لحاظ قانونی این موضوع را حتماً به جد پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
کاملا مشخص هس که کادر هواپیمایی خطا کار هس اولا که تست کرونا در ورودی گرفته میشود ثانیا یک مهماندار یاخلبان مگه دستگاه تست دارن که میگن کرونا داره ثالثا اقای مهماندار یا خلبان تست کرونا علاوه بر تست اولیه عکس از قفسه سینه گرفته میشه من نمیدونم داداش بگید از قیافش خوششمون نیومد انداختیم بیرون دیگه چرا چرت وپرت میگید از فردا هم هر مهماندار یاخلبانی یکی رو اخراج میکنه میگه کرونا داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار