کد خبر: ۸۵۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 24 May 2020

بنا بر اعلام یک منبع مطلع، به دنبال کاهش درامد شهرداری تهران از لغو طرح ترافیک در ایام کرونا، شهردار تهران بر خلاف توافقات انجام شده، دستور داده است از بعد از عید فطر، مجددا طرح ترافیک تهران اجرایی شود‌‌.

این در حالیست که مجموعه کارشناسان وزارت بهداشت به دلیل عدم بستر مناسب و ظرفیت شبکه حمل و نقل عمومی و آمادگی و شرایط مناسب بهداشتی آن با این امر به طور جدی مخالفت کرده اند، و این امر را خطرناک و زمینه ساز گسترش بیشتر کرونا در تهران اعلام کرده اند.

همچنین بنا بر اعلام این منبع مطلع، دکتر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران، به شهرداری تهران پیشنهاد داده است که طی تدابیری جهت سهولت خدمت رسانی کادر درمانی و پزشکی، به بیماران، این گروه بدون محدودیت و دریافت هزینه، بتوانند وارد محدوده طرح ترافیک شوند، این پیشنهاد نیز تاکنون از سوی شهرداری تهران، مورد موافقت قرار نگرفته، با این استدلال که ورود بدون هزینه این گروه، موجب کاهش درامد شهرداری از فروش مجوز ورود به طرح خواهد شد!!

چندی پیش نیز در فروردین ماه و ایام ممنوعیت تردد بین شهری، تعدادی از کادر پزشکی درحین رفتن به محل خدمت خود از سوی پلیس راهور متوقف و با وجود ارائه مدارک شغلی و دلیل تردد، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند!

این رفتارهای ، عجیب و ناسپاسی مسئولین، نسبت به کادر درمان از جان گذشته در کشور، در حالیست که در برخی کشورهای اروپایی، کادر درمان کرونا از منزل تا بیمارستان با اسکورت همراهی می شوند!
و در برخی کشورهای عربی امتیازات مادی چشمگیری برای آنها در نظر گرفته شده، که از جمله آن اعطای ۱۰۰ هزار بلیط پرواز رایگان به کادر درمان از سوی هواپیمایی قطر میباشد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار